کد خبر : 1388209 | 28 دی 1395 ساعت 15:58 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواستم به حاشیه های استقلال دامن بزنم

طالب‌لو: پرسپولیس روز سختی در اهواز دارد

بدون تردید یکی از حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر به میزبانی اهوازی‌ها برگزار می‌شود. جایی که فولاد خوزستان متحول شده با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون وحید طالب‌لو و ساسان انصاری حریف سرسختی خواهد بود .

طالب‌لو: پرسپولیس روز سختی در اهواز دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها انگیزه های بالایی در این مسابقه دارند.همین تقابل ها به حساسیت بازی اضافه می کند. سرمربی فولاد هم روی تجربه و جوانی بازیکنانش حساب ویژه‌ای باز کرده است. وحید طالب‌لو می‌داند که بازی سختی در انتظار دو تیم خواهد بود.البته او آنقدر تجربه دارد که در آستانه چنین بازی مهمی برای تیم حریف کری نخواند چون می داند که تمرکز تیمش از بین خواهد رفت.


این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید:

 

بعد از تساوی با ماشین‌سازی حالا باید با پرسپولیس بازی کنید.


 به نظرم با توجه به وقفه‌ای که بین نیم‌فصل اول و دوم وجود داشت ما نتیجه خوبی را در زمین ماشین‌سازی تبریز به دست آوردیم. به هر حال آنها هم تغییراتی داشتند که در مجموع با تدابیر کادر فنی توانستیم با امتیاز خارج شویم. من مطمئنم که بازی به بازی شرایط‌مان بهتر خواهد شد.


بازی با پرسپولیس چطور؟


 ما با تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی داریم که در بهترین شرایط‌شان قرار دارند. البته وضعیت تیمی ما هم بسیار خوب است و نه تنها حریف دست و پا بسته‌ای برایشان نیستیم بلکه می‌خواهیم در شهر خودمان نمایش خوبی را ارائه دهیم به همین دلیل برای پرسپولیسی‌ها هم بازی آسانی در پیش نخواهد بود.


به دفعات با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کردی، این بازی با شهرآورد تهران چقدر فرق می‌کند؟


 از نظر من بازی خیلی تفاوتی ندارد و حساسیتی که در آن بازی ایجاد می‌شود به خاطر هواداران زیاد دو تیم است. در حال حاضر هم چون دو تیم شرایط خاصی در جدول دارند این بازی هم اهمیت زیادی خواهد داشت. ضمن اینکه برای سایر تیم‌ها هم نتیجه آن مهم است.


فکر نمی‌کنی همین حساسیت باعث پایین آمدن سطح کیفی بازی شود؟


 من اینطور فکر نمی‌کنم. پرسپولیس و فولاد هر دو هجومی بازی می‌کنند و پتانسیل زیبا بازی کردن را دارند. من مطمئنم با موقعیت‌هایی که بازیکنان ما روی دروازه حریف ایجاد می‌کنند بازی تماشاگرپسندی را برای هواداران فولاد رقم بزنند و ضمن احترام برای تمام هواداران پرسپولیس در پایان نتیجه هم به نفع ما رقم بخورد.


به هر حال حضور شما و تقابل سروش رفیعی و ساسان انصاری‌ به حساسیت و جذابیت بازی اضافه می‌کند.


 بدون شک بی‌تاثیر نخواهد بود اما آنچه اهمیت دارد و در اولویت است ارائه بازی جوانمردانه از سوی دو تیم و نمایش فوتبالی زیبا است. به هر حال بازیکنانی که شما اسم‌شان را آوردید در حال حاضر پیراهن تیم‌هایشان را به تن دارند و قطعا برای موفقیت تیم‌شان هم تلاش می‌کنند.


به نظرت روند خوب شما در نیم فصل دوم هم ادامه پیدا می‌کند؟


 من بارها درباره این موضوع صحبت کردم و الان هم به آن تاکید می‌کنم که ما در نیم فصل اول خیلی سختی کشیدیم. اینکه می‌گویم ما یعنی مدیریت، مدیرعامل، کادر فنی، تیم پزشکی، تدارکات، هواداران و... الان هم اعتقاد دارم که این روند حفظ می‌شود مشروط بر اینکه تلاشمان را چند برابر کنیم و کمتر به حواشی بپردازیم و بیشتر انرژی‌مان را داخل زمین بگذاریم تا آنچه مدنظر باشگاه و هواداران خوب فولاد بوده را به دست آوریم.


یکی دو هفته پیش شایعه جدایی‌ات از فولاد مطرح شد و با اینکه تکذیبش کردی اما چند روزی ادامه داشت.


 همانطور که گفتید من آن موضوع را تکذیب کردم چون نمی‌خواستم تمرکزم را از دست بدهم. به نظرم آن خبر یا شایعه بیشتر گمانه‌زنی بود آن هم به خاطر شرایطی که تیم سابقم داشت. من هم به آن توجهی نکردم تا به حاشیه‌های آنها دامن نزنم و خوشبختانه همه چیز هم تمام شد.


با توجه به حساسیت بازی قطعا استقبال خوبی هم خواهد شد.


 من هم فکر می‌کنم که هواداران زیادی از دو تیم به ورزشگاه بیایند و احتمالا استادیوم پر خواهد شد و امیدوارم در نهایت همه از تماشای فوتبال زیبا و جوانمردانه لذت ببرند و در نهایت هم 3 امتیاز
در اهواز بماند.

دیدگاه‌ها