کد خبر : 1388211 | 28 دی 1395 ساعت 15:14 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: تلاشمان را برای حداکثر امتیازات می‌کنیم

مهدی پاشازاده پس از جدایی از راه‌آهن به آلومینیوم اراک، تیمی که با هدایت خود او به رقابت‌های لیگ دسته اول آمده، بازگشت.

پاشازاده: تلاشمان را برای حداکثر امتیازات می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاشازاده در خصوص حضور در اراک باتوجه به آنکه شنیده می‌شد در جمع صبایی‌ها حضور پیدا کند گفت: «صبایی‌ها مربی دارند و ایشان استعفا نداده‌اند و حضور در آنجا امکان پذیر نبود، به تیمی که مربی دارد نباید حتی فکر کرد چه برسد به آنکه با آن برای حضور مذاکره کرد. در آلومینیوم به دلیل آنکه خودم این تیم را بالا آورده بودم، خاطرات خوبی داشتم و مردم اراک به من لطف دارند.»


وی در ادامه افزود: «پیش از شروع فصل مسئولین اراک با من صحبت‌هایی انجام داده بودند که به دلایلی به اینجا نیامدم و در نهایت آقای مهابادی هدایت این تیم را در دست گرفتند. در ادامه و بعد از جدایی‌ام از راه‌آهن صحبت‌هایی درباره حضورم بود اما باز آلومینیوم سرمربی بالای سر خود داشت و خب نمی‌شد با مسئولین مذاکره کرد. بعد از قطع همکاری و استعفای آقای مهابادی مدیرعامل باشگاه با بنده تماس گرفتند به اراک آمدم یک بار صحبت کردیم و بعد به توافق رسیدیم.»


سرمربی آلومینیوم که زمان کمی برای جمع‌بندی تیمش برای رویارویی با پارس جنوبی جم دارد در این‌باره می‌گوید: «زمان کمی برای آماده‌سازی تیم و همچنین جذب بازیکن داریم. البته تیم توسط سرمربی سابق نیز بسته شده است و دست و بال ما برای جذب بازیکن جدید و جابه جایی بسته است اما با این حال تمام تلاشمان را برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم کرد، ما جنگجو هستیم و هیچ چیزی ما را از پا نخواهد انداخت به جز آن به مانند همیشه می‌گویم که بازی به بازی پیش می‌رویم تا شرایطمان هفته به هفته بهتر شود.»


او درباره رویارویی مجددش با تیم پارس جنوبی جم می‌گوید: «خوشبختانه یا متاسفانه پارس جنوبی جم تیم خوبی است و آنها در خانه مقابل ما حاضر خواهند شد. اگرچه ما به شرایط جم آشنا هستیم اما باید باهوش‌تر از آنها بازی کنیم.»


پاشازاده در خصوص بازیکنان حاضر در آلومینیوم که هر یک جزو بهترین‌ها هستند می‌گوید: «قطعا بازیکنانی که در آلومینیوم حضور دارند خوب و موثرند، آنها در آینده در روند رشد آلومینیوم تاثیرگذار خواهند بود؛ اما ما یک تیم هستیم و به بازیکن متکی نیستیم و محوریت اصلی ما روی تیم است نه فرد.»

دیدگاه‌ها