کد خبر : 1388221 | 28 دی 1395 ساعت 16:54 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام آرای انضباطی لیگ برتر؛ پرسپولیس جریمه شد

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص چند تیم لیگ برتری صادر کرد.

اعلام آرای انضباطی لیگ برتر؛ پرسپولیس جریمه شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پدیده مشهد و سپاهان اصفهان، تماشاگران تیم سپاهان اصفهان، تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران این دیدار داشتند. این تیم طبق بند 3 ماده 79 انضباطی به مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق هقته های اول، سوم و دهم محکوم شد.

 

*جریمه نقدی برای تیم صنعت نفت آبادان

در دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و صبای قم، تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان اقدام به فحاشی به دروازه بان تیم خود کردند. کمیته انضباطی تیم صنعت نفت آبادان را به 50 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به تخلفاتی و سوابقی در هفته های 4، 11 و 13 داشتند، محکوم کرد.

 

 

*تیم پرسپولیس تهران جریمه شد

با اعلام کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه در دیدار برای سایپا تهران باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

گفتنی است؛ این رای با توجه به سوابق این تیم در هفته های 2، 4، 6 و 11 صادر شده است.

 

 

*جریمه نقدی برای باشگاه ماشین سازی تبریز

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سایپا تهران در هفته پانزدهم برگزار شد. باشگاه ماشین سازی تبریز به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه و با توجه به سوابق تخلفات در هفته های 4،6، 7 و 9 به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

همچنین این باشگاه به دلیل پرتاب چندین گلوله برف توسط تماشاگرانش به داخل زمین بازی باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

دیدگاه‌ها