کد خبر : 1388226 | 28 دی 1395 ساعت 17:16 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان برانکو به دنبال اختلاف چهار امتیازی

تراکتورسازی خیال پرسپولیس را راحت کرد

تراکتورسازان با تساوی در بازی برابر صنعت نفت، خیال پرسپولیسی ها را راحت کردند، پایتخت نشینان در صورت تساوی در این بازی نیز می توانند به صدرنشینی خود ادامه دهند.

تراکتورسازی خیال پرسپولیس را راحت کرد 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه نویی در دیدار برابر  صنعت نفت آبادان نتوانستند به پیروزی برسند تا پرسپولیسی ها با خیال راحت به مصاف فولاد خوزستان بروند، تراکتوری ها که در این بازی به تساوی دو بر دو دست یافتند هفته های اخیر، سایه به سایه به دنبال پرسپولیسی ها بودند تا بتوانند صدر جدول را از این تیم پس بگیرند اما تساوی این تیم در دیدار هفته هفدهم باعث شد تا شاگردان قلعه نویی همچنان به عنوان تیم دوم جدول رده بندی به کار خود ادامه دهند. 


تراکتوری ها که آخرین بار در هفته یازدهم در خانه موفق به برتری در برابر حریف شدند، سه بازی پیاپی موفق نشدند تا در تبریز به پیروزی برسند، دیدار امروز این تیم پس از تساوی در برابر پدیده و شکست برابر سپاهان سومین دیداری بود که تراکتورسازان به امتیاز کامل نرسند. 


حال با این تساوی تراکتورسازان 34 امتیازی شدند تا با یک امتیاز کمتر از پرسپولیسی ها و یک بازی بیشتر از آنها در رده دوم جدول رده بلندی قرار بگیرند، مسئله ای که باعث می شود پرسپولیسی ها با خیال راحت در برابر شاگردان سعداوی قرار بگیرند و در صورت پیروزی در این دیدار اختلاف امتیاز خود را با تراکتورسازان به عدد 4 برسانند.

دیدگاه‌ها