کد خبر : 1388232 | 28 دی 1395 ساعت 17:30 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

حریف در گردش توپ بهتر از ما عمل کرد

قلعه نویی: دو گل کودکانه دریافت کردیم

سرمربی تراکتوری ها در رابطه با دیدار تیمش در برابر صنعت نفت می گوید: «هرچند در نیمه دوم بهتر شدیم اما طراوت همیشگی را نداشتیم و دو گل بچگانه دریافت کردیم.»

قلعه نویی: دو گل کودکانه دریافت کردیم 

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیمش در برابر نفت آبادان گفت: «نتیجه تساوی در تبریز برای ما خوشایند نیست، ما در نیمه اول نتوانستیم تیمی باشیم که می خواهیم در نیمه دوم بهتر شدیم، هر چند در این بازی موفق شدیم دو بار گلزنی کنیم اما از نظر من هنوز شادابی لازم را نداریم، ما می توانستیم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم اما دو گل بچگانه دریافت کردیم و باید قبول کنیم که حریف در گردش توپ بهتر از ما عمل کرد.»

 

او ادامه داد: «از برخی بازیکنان مثل کرار توقع بیشتری داشتم، اما او به خاطر مشکل بدنی نتوانست انتظار ما را برآورده کند، هاشم بد نبود هرچند خیلی هم خوب نبود اما فضا را به خوبی پوشش داد در مجموع از کسانی که بیشتر انتظار داشتیم در حد و اندازه‌های خود نبودند. خیلی بازی‌ها را در دقایق پایانی برده‌ایم مثل بازی با ذوب‌آهن و یا استقلال خوزستان اما در این بازی یک خطایی شد و حریف به گل رسید. ما محمد نوری را بیرون آوردیم و یک بازیکن جوان‌تر به جای او رفت اما در مجموع در دو بازی اخیر طراوت همیشگی را نداشتند.»

 

سرمربی تراکتوری ها در رابطه با ورزشگاه یادگار امام گفت: «چمن ایرادی برای این بازی نداشت، درواقع ایراد به چمن نبود که بازی مساوی شد اما اگر خیلی از آن کار بکشند فقط میهمان چهار ماه خواهد بود. چمن این ورزشگاه جوان است و زیرسازی‌اش با آن تطبیق ندارد و معتقدم که باید با آن تا آخر فصل مماشات کرد. امروز ایرادی به چمن وارد نبود.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد عدم حضور سعید آقایی در میدان، گفت: «با تیم پزشکی صحبت کردیم که اگر بشود سعید را بازی بدهیم که نتوانست از اول ما را همراهی کند. بیک‌زاده هم بد نبود با اینکه فقط یک جلسه با ما تمرین کرده است.»


وی در مورد ورزشگاه بدون تماشاگر گفت: «ورزشگاه یادگار وقتی بدون تماشاگر است آدم احساس خوبی ندارد، با مربی پرتغالی‌مان صحبت کردم و او گفت در پرتغال هیچ گاه از این تنبیهات در نظر نمی‌گیرند چون تماشاگر سرمایه فوتبال است. در این چند هفته ببینید چه اتفاقاتی رخ داده. حالا باید صبر کرد تا مشخص شود که کمیته انضباطی فقط نگاهش به تیم آذری بوده و یا این نگاه به تیم‌های دیگر هم وجود دارد. معتقدم که باید کمیته انضباطی نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد عدالت داشته باشد.»


قلعه‌نویی گفت: «فیفا قوانین فوتبال را تغییر داد تا تماشاگران را به ورزشگاه‌ها بکشاند اما ما آنها را بیرون می‌کنیم. مخصوصا تماشاگران آذری که تیم‌شان را دوست دارند.»


او در پایان گفت: «بهترین دفاع دنیا در رئال مادرید دو شب پیش اشتباه کرد و این تیم شکست خورد. پس با وجود تمریناتی که می‌گذاریم اشتباهات فردی وجود دارد. ما چند هفته روی ضربات کاشته گل می‌زدیم و گل هم نمی‌خوردیم اما امروز در سه مورد بازیکنان حریف را رها کردیم. در هر صورت فوتبال است و این مسائل اتفاق می‌افتد.»

دیدگاه‌ها