کد خبر : 1388266 | 28 دی 1395 ساعت 17:52 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: با قلبمان بازی کردیم

​​​​​​​سرمربی استقلال خوزستان می گوید که همواره به دنبال فوتبال تهاجمی بوده و در این دیدار با قلبشان به پیروزی رسیدند.

پورموسوی: با قلبمان بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور در نشست خبری بعد از بازی با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 


برد تقدیم به استاندار، زهیوی و هواداران
از همه خبرنگارانی که در نیم فصل اول مشکلات استقلال خوزستان را رسانه ای کردند تا مسئولان تکان بخورند، تشکر می کنم و این برد را به استاندار خوزستان، دکتر شریعتی تقدیم می کنم که اگر پشت ما نبود، منحل شده بودیم. همچنین این برد را به رحیم زهیوی و همه هواداران استقلال خوزستان تقدیم می کنم.

 


گل سالم ما را آفساید گرفتند
بازی سختی بود که در آن برنده شدیم. در بازی با تراکتورسازی نیز با وجود احترامی که برای قلعه نویی قائل هستم، حق ما برد بود. در این چند روز در کلاس حضور داشتم و همکارانم در اهواز روی مسائل روحی و روانی کار کردند. لازم می دانم از دستیارانم تشکر کنم که در این روزها تیم را تمرین دادند. با اینکه یک گل سالم زدیم اما مردود اعلام شد. در نهایت توانستیم پیروز باشیم.

 


مشکلات مالی ما حل نشده است
همه گفتند که مشکلات مالی حل شده اما ما تنها یک میلیارد دریافتی داشتیم که بین 40 نفر تقسیم کردیم. بازیکنان به عشق مردم بازی می کنند و همه می خواهند در نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را جبران کنند. اگر بازیکنان این روند را ادامه دهند، یک جایگاه مناسب خواهیم داشت.

 


برای مردم خوزستان هم قسم شدیم
کل دریافتی ما از ابتدای فصل 2.5 میلیارد بود که 1.5 میلیارد آن مربوط به مرداد بود. هم قسم شدیم برای مردم خوزستان کاری انجام بدهیم زیرا مردم خوزستان مشکلات زیادی دارند و این تیم دلخوشی آنها است. فکر می کنم بچه های ما با قلبشان بازی کردند.

 


به دنبال فوتبال تهاجمی هستم
من به دنبال فوتبال تهاجمی هستم. در نیم فصل اول گل زیاد زدیم و خوردیم. در نیم فصل نیز بیشتر به دنبال بازیکن تهاجمی بودم زیرا دوست دارم هوادارانی که بازی را می بینند، از فوتبال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها