کد خبر : 1388287 | 28 دی 1395 ساعت 19:21 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای پول به استقلال نیامده بودم

افشین: چرا باید دلخور باشم؟

آرش افشین در شرایطی روبه روی خبرنگاران قرار گرفت که همه دوست داشتند درباره جدایی اش حرف های تندی به زبان بیاورد.

افشین: چرا باید دلخور باشم؟ 

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، ستاره استقلال خوزستان اما با آرامش در این باره صحبت کرد و با وجود دلخوری از حضور در فهرست فروش استقلال هیچ صحبتی علیه کادرفنی آبی ها انجام نداد. 
افشین که در این بازی می توانست یک بار دروازه استقلال را باز کند در این باره گفت: من موقعیت خوبی داشتم اما قسمت نشد گل بزنم اما به هر حال و به لطف خدا بردیم و همین برای من کافی است. 


او درباره بازی گفت: مسابقه خوبی بود و باید به نفع ما تمام می شد. نیمه اول موقعیت داشتیم استفاده نکردیم اما در نیمه دوم هوشیار بودیم و دو گل زدیم. استقلال تیم بزرگی است و برد مقابل آنها ارزش زیادی دارد. 


مهاجم تیم استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی تیمش هم گفت: اکثر تیم ها با مساله مالی دست به گریبان هستند. آقای استاندار قول هایی داده اند و ان شاالله همه مشکلات تیم برطرف می شود. 


اما قسمت مهم حرف های او درباره جدایی اش از استقلال بود. افشین گفت: چرا باید دلخور باشم؟ من در استقلال با وجود این همه هوادار و لطفی که داشتند دوست داشتم بیشتر بازی کنم اما قسمت نشد. در این باره تابع تصمیمات کادرفنی بودم. من در تمام تمرینات استقلال حضور پیدا کردم به جز روز آخر؛ به خاطر پول هم نیامده بودم که به خاطر پول بروم، روزی که آمدم آقای منصوریان شاهد است که قرارداد را بدون هیچ بحثی امضا کردم. من بحث مالی در استقلال نداشتم اما خب شرایط آنطور که من می خواستم پیش نرفت.

دیدگاه‌ها