کد خبر : 1388309 | 28 دی 1395 ساعت 20:02 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی نژاد اعلام کرد؛

امارات و عمان گزینه های میزبانی اس خوزستان

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در حالی از کشور امارات به عنوان یکی از میزبانان احتمالی این باشگاه در مقابل تیم های عربستانی نام برد که هنوز چند هفته از کارشکنی اماراتی ها در لغو بازی ملی ایران نگذشته است.

امارات و عمان گزینه های میزبانی اس خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال خوزستان یکی از نماینده های ایران در جام باشگاه های آسیا می باشد و باید تا 2 ماه دیگر خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت ها آماده کند. 


یکی دیگر از اقداماتی که باید طی روزهای آتی برای استقلال خوزستان مشخص شود، مشخص شدن کشوری جهت میزبانی از تیم های کشور عربستان می باشد. جواد نعمتی نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در این خصوص و اینکه چه زمانی این انتخاب نهایی خواهد شد: «تا این لحظه جایی را انتخاب نکردیم اما عمان و امارات جزو گزینه ها هستند و یک کشور آسیایی میانه نیز گزینه سوم است».


این صحبت های مدیرعامل تیم استقلال خوزستان در شرایطی مطرح می شود که هنوز چند هفته از لغو دیدار ایران و مراکش به دلیل کارشکنی امارتی ها نگذشته است.  البته مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از میزبانی احتمالی کشورهای آسیای میانه نظیر تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان و .. نام برده که به نظر می رسد نزدیکی فرهنگی بیشتری با کشور ایران دارند.


مسابقات مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا در اسفند ماه آغاز خواهد شد و بدون شک تعیین میزبانی مناسب می تواند تاثیر زیادی بر نتایج تیم های ایرانی در این مسابقات داشته باشد.

 

گفتنی است هنوز تکلیف تیم چهارم گروه استقلال خورستان مشخص نشده است و در صورتی که تیم الفتح عربستان بتواند برنده نبرد تیم المحرق بحرین و لوکوموتیو ازبکستان را شکست دهد، این تیم عربستانی هم گروه استقلال خوزستان خواهد شد؛ در غیر این صورت تیم استقلال خوزستان می تواند تمام دیدارهای خانگی خود را بدون دردسر در ورزشگاه غدیر اهواز انجام دهد.

دیدگاه‌ها