کد خبر : 1388332 | 28 دی 1395 ساعت 21:21 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهریاری:فقط می‌خواستند محرومیت دایی طی‌شود

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: هیچ تمایلی برای شنیدن ادعاهای دایی و رسیدگی به درخواست تجدید نظر باشگاه و سرمربی نفت نداشتند و فقط بدنبال تلف کردن زمان بودند.

شهریاری:فقط می‌خواستند محرومیت دایی طی‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، حسین شهریاری افزود: احکام انضباطی دیدار سپاهان و نفت سیزدهم دی ماه از طریق سایت فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها منتشر شد. متعاقب آن پیگیری‌های ما برای دریافت حکم آغاز شد و سه روز قبل از بازی با استقلال با پیگیری‌های فراوان توانستیم حکم را دریافت کنیم. مسئولان فدراسیون اعلام داشته بودند که باشگاه نفت اعتراضی به رای محرومیت دایی نداشته، در حالی که حکم محرومیت سرمربی نفت را 24 ساعت قبل از بازی با استقلال و ساعتی بعد از مصاحبه روابط عمومی فدراسیون برای باشگاه نفت ارسال کردند. 



سرپرست باشگاه نفت در ادامه گفت: ما درخواست تجدید نظر خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و به موازات آن نیز وکلای آقای دایی نیز پیگیری‌های زیادی داشتند تا براساس مستندات، ادعاها و مدارکی که موجود است جلسه تجدید نظرخواهی برگزار شده و ادعاهای آقای دایی و باشگاه مورد بررسی قرار گیرد. متاسفانه فقط به دنبال تلف کردن زمان بودند تا محرومیت آقای دایی در مقابل استقلال و سپاهان طی شود. از سویی به ما شفاها عنوان می‌شد که درخواست تجدید نظرخواهی را بررسی می‌کنیم اما هرچه پیگیری می‌کردیم فایده‌ای نداشت. به وکلای آقای دایی نیز گفته‌اند که به کمیته استیناف مراجعه کنید و کمیته استیناف نیز به درستی اعلام کرده که درخواست تجدید نظرخواهی باید در همان کمیته انضباطی بررسی شود.



وی افزود: متاسفانه مسئولان کمیته انضباطی در دسترس نیستند. همه این‌ها نشان می‌دهد که نمی‌خواهند و نخواستند به ادعاهای آقای دایی و باشگاه نفت در مورد محرومیت دو جلسه‌ای رسیدگی شود. نمی‌خواستند حرف‌های باشگاه و سرمربی نفت را بشنوند و پس از شنیدن این ادعاها درباره آن تجدید نظر کرده و حکمی صادر کنند. متاسفانه فقط دنبال تلف کردن وقت بودند تا محرومیت آقای دایی در مقابل استقلال و سپاهان طی شود.



شهریاری همچنین گفت: این نوع برخورد شایسته باشگاه، یک اسطوره و یک مربی نیست. چرا حاضر نشدید که این ادعاها را بررسی کنید؟ مگر غیر از این است که آقای دایی بارها عنوان کردند که به کمک داور مسابقه آقای سخندان اعلام داشته‌اند که قصد بیرون کشیدن تیم را ندارند؟ مگر آقای سخندان نمی تواند شهادت دهد و حرفی که اقای دایی با ایشان در میان گذاشته را تایید کند؟ چرا احکام انضباطی دیدار نفت و سپاهان را 10 روز بعد از رسانه‌ای شدن آن به باشگاه فکس می کنید؟ چرا حاضر نیستید این ادعاها را بشنوید و رسیدگی کنید؟ این‌ها چه چیزی را نشان می‌دهد؟



سرپرست باشگاه نفت در انتها عنوان کرد: ما به دنبال احقاق حق خود بودیم و متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که هیچ عزم و اراده‌ای برای شنیدن این ادعاها و توضیحات ما و آقای دایی وجود ندارد و گوش شنوایی نیست که توضیحات ما و آقای دایی را بشنود و متاسفانه هدف این بود که محرومیت دو جلسه‌ای آقای دایی طی شود و هیچ ارزشی هم برای این همه درخواست ما آقای دایی قائل نبودند.

دیدگاه‌ها