کد خبر : 1388345 | 28 دی 1395 ساعت 21:49 | 165.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفسم به نفس فولاد بسته است؛

رحمانی: رضایت‌نامه من را به بیمارستان کشاند

هافبک جدید فولاد خوزستان برای گرفتن رضایت‌نامه از استقلال کارش به بیمارستان کشیده تا به تیمی که نفسش به نفس آن بند است، برود.

رحمانی: رضایت‌نامه من را به بیمارستان کشاند

بختیار رحمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با "ورزش سه"، درباره بازگشت به فولاد، گرفتن شماره مورد علاقه و دیدار فردا مقابل پرسپولیس صحبت کرد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

 


تشکر ویژه از طاهری

جا دارد ابتدا از آقای طاهری تشکر ویژه داشته باشم که به من لطف کردند؛ من سپاهان را همیشه تیم بزرگی می‌دانم و برای این تیم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


نفسم به نفس فولاد و خوزستان بسته است

 من خودم را جزیی از خوزستان می‌دانم، این را از ته دلم می‌گویم که نفسم به نفس فولاد خوزستان بسته است؛ خوشحال هستم دوباره به این تیم بازگشته‌ام و امیدوارم بتوانم باز هم روزهای خوبی با فولاد داشته باشم.

 


برای کاپیتانی نیامده‌ام

اینکه می‌گویید بازوبند برای من مهم است یا نه را باید این چنین بگویم که اصلا برای من مهم نیست چون ایوب(والی) را از ته دلم دوست دارم؛ من برای کمک به فولاد و خودم این تیم را انتخاب کردم.

 


رضایت نامه من را راهی بیمارستان کرد

از کسانی که سنگ جلوی کار من گذاشتند نمی‌گذرم؛ نمی‌دانم کاری که یک ساعت طول می‌کشد را چرا باید ٢٤ ساعت طول بدهند؛ اگر کار من را سریع انجام می‌دادند، می‌توانستم فردا مقابل پرسپولیس برای تیمم بازی کنم؛ آنقدر رضایت‌نامه به من فشار آورد که راهی بیمارستان شدم؛ اسم نمی‌آورم اما هرکس باعث این موضوع شد را نمی‌بخشم.

 

 

1174081

 


١١ می پوشم

من در نیم فصل دوم شماره خودم را به تن می کنم، همان شماره ١١!

 


به فکر جایگاهی در شان فولاد هستیم

تفکرات آقای سعداوی و سیاست باشگاه را می‌دانم؛ سعی می‌کنیم بهترین جایگاهی که در شان نام فولاد و فوتبال خوزستان باشد را کسب کنیم؛ امیدوارم در نهایت سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

 

 


فردا بازی سختی داریم

اگر کارهای جدایی‌ام از استقلال زودتر انجام می‌شد می‌توانستم مقابل پرسپولیس بازی کنم؛ در چند فصل اخیر بازی‌های خوبی برابر پرسپولیس انجام داده بودم؛ به هرحال بازی سختی است و ما تنها برای برد به میدان خواهیم رفت و امیدوار هستیم بتوانیم با کمک تماشاگران از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

 


دو دقیقه‌ای توافق کردم

بحث توافق من و فولاد فقط در دو دقیقه تمام شد چون برای خانه و تیمم شریط تعیین نمی‌کنم و خوشحال هستم مجموعه فولاد و مدیران هم از این بازگشت خوب استقبال کردند.

 


انگیزه زیادی دارم

امیدوارم دوباره به تیم ملی برگردم چون هدف من هنوز همان رسیدن به تیم ملی و حضور در جام جهانی است؛ با فولاد دوباره انگیزه و هیجانم را به‌دست می‌آورم. مطمئن باشید تمام تلاشم را در تیم خودم به کار می‌گیرم.

 

 


گفت‌وگو از: سهیل احیایی

دیدگاه‌ها