کد خبر : 1388392 | 29 دی 1395 ساعت 09:11 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار تاریخ در ورزشگاه خالی (گزارش+عکس)

برد دیروز استقلال خوزستان شباهت عجیب و غریبی به برد فولاد در لیگ چهاردهم در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس دارد، شباهت هایی که جالب توجه است.

به گزارش"ورزش سه"، تیم استقلال خوزستان موفق شد در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر استقلال پیروز شود، کاری که فولاد در ورزشگاه آزادی در لیگ چهاردهم برابر پرسپولیس انجام داده بود، شباهت های تاریخی این دو بازی را مرور می کنیم:


بازی در هفته هفدهم 


هر دو بازی مذکور در هفته هفدهم و در ورزشگاه آزادی انجام شد، در لیگ چهاردهم شاگردان اسکوچیچ موفق شدند شاگردان درخشان را شکست دهند و روز گذشته در هفته هفدهم لیگ شانزدهم پورموسوی موفق شد تا مچ منصوریان را، باز هم بخواباند. هر دو بازی با نتیجه 2-1 به سود خوزستانی ها به اتمام رسید.

 

1174135

 

تکرار نتیجه در اهواز و اولین برد سرمربیان


هر دو بازی رفت در اهواز و ورزشگاه غدیر به سود خوزستانی ها تمام شده بود، فولاد با نتیجه 2-0 توانست اولین برد فصل اسکوچیچ را برابر پرسپولیس به دست آورد؛ همچنین استقلال خوزستان اولین برد خود را در هفته دوم همراه با پورموسوی در بازی رفت با گل های بیت سعید به دست آورده بود.

 

سال بعد از قهرمانی با مربیان جدید


بازی های دو تیم هم در سال های بعد قهرمانی شان در لیگ برتر انجام شد، اسکوچیچ به جای فرکی که فولاد را قهرمان کرد، روی نیمکت نشست و پورموسوی جانشین ویسی شد.

 

ستاره مشترک: الویس نانگ


در بازی لیگ چهاردهم ستاره اهوازی ها آلویس نانگ بود که توانست البته در آن بازی یک گل وارد دروازه سوشا مکانی کند، اون این کار را روز گذشته نیز انجام داد که البته کمک داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.

 

ستاره نیم فصل اول ، غایب


سروش رفیعی ستاره نیم فصل اول فولادی ها بود، او به دلیل ابطال کارت پایان خدمت این بازی را غایب بود و همچنین رحیم زهیوی که ستاره تیم پورموسوی در نیم فصل بود، از این تیم جدا شد و به الشحانیه پیوست.

 

 اخراج مدافع آخر در دقیقه 92 

 

در بازی لیگ چهاردهم لئوناردو مساریچ با گرفتن کارت زرد دوم در دقیقه 90+2 از زمین بازی اخراج شد و روز گذشته محمد طیبی، کاپیتان استقلالی ها در همین دقیقه کارت زرد دوم را از داور بازی دریافت کرد و از زمین بیرون رفت.

 

 

گزارشگر مشترک


محمدرضا احمدی وظیفه سخت گزارشگری هر دو بازی را بر عهده داشت، دیداری که بدون تماشاگر باشد کار را برای گزارشگر نیز سخت می کند.

دیدگاه‌ها