کد خبر : 1388409 | 29 دی 1395 ساعت 10:09 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار ادعای عجیب باشگاه روسی

روستوف: با عزت اللهی تمدید کردیم اما...

در شرایطی که ملی پوش ایرانی به دور از تمرینات نیم فصل در سواحل شمال ایران در حال تمرینات اختصاصی است، باشگاه روسی همچنان روی تمدید قرارداد این بازیکن اصرار می ورزد.

روستوف: با عزت اللهی تمدید کردیم اما...

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی، هافبک ملی پوش و جوان تیم ملی ایران با توجه به اتمام قراردادش با باشگاه روستوف در هفته های گذشته ترجیح داد به صورت انفرادی تمریناتش را در سواحل شمال ایران و در شهر زادگاهش پیگیری کند؛ آن هم در شرایطی که روستوفی ها در ابوظبی تمرینات زمستانی خود را پشت سر می گذاشتند.


در حالی که طی روزهای اخیر شایعات فراوانی در خصوص پیوستن عزت الهی به باشگاه های اروپایی از جمله هامبورگ آلمان نقل محافل خبری شده، باشگاه روستوف بار دیگر بر ادعاهای خود مبنی بر تمدید قرارداد ستاره جوان ایرانی پافشاری کرد و مدعی شد آینده عزت الهی به تعیین تکلیف کریستین نوبوآ، ستاره اکوادوری روستوف بسته است.


یکی از مسئولان اجرایی باشگاه روستوف در مصاحبه ای با سایت روسی اسپورت اکسپرس روسیه با تاکید بر این که قرارداد عزت الهی برای مدتی طولانی تمدید شده، گفت: «در حال حاضر مذاکرات جدی برای فروش کریستین نوبوآ به باشگاه زنیت در حال انجام است که در صورت توافق در این راه عزت الهی را حفظ می کنیم اما اگر نوبوآ در تیم ماندنی شود، مجبور به فروش ملی پوش ایرانی خود هستیم».


این ادعای روستوف در حالی به سوژه اصلی اردوی روستوف در تعطیلات زمستانی لیگ روسیه تبدیل شده است که سعید عزت الهی با رد هر گونه توافق بر سر تمدید قرارداد با باشگاه روستوف مدعی است به عنوان بازیکن آزاد بهترین تصمیم را برای آینده اش اتخاذ خواهد کرد که باید منتظر ماند و دید این ماجرا در نهایت به سود کدام یک از طرفین تمام خواهد شد.

دیدگاه‌ها