کد خبر : 1388410 | 29 دی 1395 ساعت 11:01 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیرسازی چمن یادگار مشکل دارد

کریمی: مردم آبادان فوتبال‌فهم هستند

سرمربی تیم نفت آبادان اعتقاد دارد که تیمش دیروز مقابل تراکتورسازی بازی زیبایی را به نمایش گذاشته است.

کریمی: مردم آبادان فوتبال‌فهم هستند

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم نفت آبادان روز گذشته توانست در تبریز یک امتیاز از تراکتورسازی بگیرد که نتیجه مطلوبی برای این تیم محسوب می شود. فیروز کریمی، سرمربی نفت آبادان بابت انجام بازی زیبای تیمش خوشحال است و ابراز امیدواری می کند در آینده نیز نتایج خوبی برای این تیم به دست بیاید.


کریمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: «بازی خیلی خوبی انجام شد. ما توانستیم نقاط ضعف قوت حریف را به خوبی پوشش دهیم. شناخت از کار تاکتیکی دو تیم در طول 90 دقیقه باعث شد که هرچه از زمان بازی می گذشت، جذابیت بیشتری پیدا می کرد. این شناخت و بازی تاکتیکی منجر به به ثمر رسیدن 4 گل شد. همچنین بالغ از 10 موقعیت گل برای هر دو تیم خلق شد که این نشان دهنده کیفیت بالای مسابقه است.»


وی ادامه داد: «تراکتورسازی تیم خوبی است و همچنان در کنار پرسپولیس از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. اینکه ما توانستیم در خانه تراکتور امتیاز بگیریم، نتیجه مطلوبی برایمان است.»


سرمربی تیم نفت آبادان درباره کیفیت چمن یادگار گفت: «چمن دیروز کیفیت خوبی داشت اما زیرسازی انجام شده برای این چمن مشکل دارد.»


کریمی با اشاره به انتظارات مردم آبادان از صنعت نفت تاکید کرد: «ما در هر شرایطی به فکر ارائه یک بازی زیبا هستیم. به هر حال مردم آبادان فوتبال را خوب می فهمند و براساس فهمشان از فوتبال انتظار بازی خوبی دارند. باید بتوانیم این انتظارات را برآورده کنیم و خوشحالم که دیروز این امر اتفاق افتاد.»

دیدگاه‌ها