کد خبر : 1388426 | 29 دی 1395 ساعت 11:42 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

زبیر نیک‌نفس: آقا فیروز تیم را بازسازی کرد

صنعت نفت آبادان در شروع نیم فصل دوم توانست 4 امتیاز از حریفانش به دست بیاورد، آنها در دیدار رفت در آبادان با نتیجه صفر ـ صفر تراکتور را متوقف کردند و این‌بار در تبریز با به ثمر رساندن دو گل باز یک امتیاز شیرین به دست آوردند.

زبیر نیک‌نفس: آقا فیروز تیم را بازسازی کرد 

به گزارش "ورزش سه"، محمدزبیر نیک‌نفس بازی تراکتور را سخت و نتیجه‌ای که حاصل شد را شیرین توصیف می‌کند: «بازی با تیم پرمهره تراکتور آن هم در شرایط آب‌وهوایی تبریز که آبادانی‌ها به آن عادت ندارند خیلی سخت بود اما ما صنعت نفت هستیم و همیشه قدرتمند و هیچ چیزی ما را از پا نمی‌اندازد. مطمئنا اگر موقعیت‌سوزی نمی‌کردیم و بیشتر به سمت دروازه حریف حمله می‌آوردیم نتیجه را با برد تغییر می‌دادیم. اما به اعتقاد من کسب یک امتیاز آن هم در خانه حریف همراه با گلزنی کاری است بس ارزشمند؛ صنعتی‌ها با چنین نتیجه‌ای به همه رقبا این را ثابت کردند که نباید آبادانی‌ها را دست کم گرفت.»


وی درباره گلزنی‌اش مقابل تراکتور گفت: «در تمرینات از دفاع تا حمله همه و همه تمرین گلزنی می‌کنند، هر کسی که بتواند به دروازه حریف نفوذ کند موقعیت‌سازی می‌کند و اینطور نیست که بگوییم فقط باید مهاجمان گل بزنند کمااینکه در فوتبال در خیلی از زمان‌ها مدافعان یا هافبک‌ها گلزنی می‌کنند. از اینکه توانستم زحمات بچه‌ها را به گل تبدیل کنم خوشحالم، این گل را به عاشقان واقعی صنعت که همیشه پشت تیم بودند و از ما حمایت می‌کنند تقدیم می‌کنم. بعد از گلزنی‌ام متاسفانه گل خوردیم که خب این خوب نیست و باید بعد از گلزنی اجازه نفوذ حریف به دروازه‌مان را ندهیم.»


او درباره تاثیر حضور فیروز کریمی در جمع آبادانی‌ها می‌گوید: «ابتدا از زحمات آقای دست‌نشان تقدیر و تشکر می‌کنم. ایشان از سال گذشته و در زمان حضور ما در  لیگ دسته اول زحمات زیادی برای صعودمان به رقابت‌های لیگ‌برتر کشیدند و در ادامه هم خوب کار کردند اما این تغییر و تحولات در کادرفنی نظر مسئولین باشگاه صنعت بود. آقای کریمی از زمانی که در کنار تیم قرار گرفتند تیم را به نوعی از نو بازسازی کردند، ایشان مربی با دانش با قابلیت فنی بالا هستند و در این دو دیدار با نتایجی که صنعت به دست آورده تاثیر حضور آقای کریمی را شاهد بودید.»


نیک‌نفس بعد از پیروزی مقابل صبای قم به دلیل صحبت‌های ناجوانمردانه‌ای که از بعضی اشخاص تماشاگرنما به گوشش رسیده بود گله‌مند بود و از همین رو پستی را در اینستاگرام خود گذاشت که حرف‌ و حدیث‌هایی را به همراه داشت، او در این‌خصوص گفت: «روی صحبت من در آن پست به هیچ وجه هواداران نبود بلکه افرادی که از فوتبال هیچ سررشته‌ای ندارند و به صفحات شخصی ما می‌آیند و بازیکنان را زیرتیغ حرف‌ها و رفتارهایشان می‌برند و هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند. صنعت نفت با بضاعتی که از بعد از صعود به لیگ‌برتر داشته نتایج و عملکرد خوبی داشته، شما اگر نیم نگاهی به صنعت نفت ابتدای فصل با امروز بیندازید، متوجه خواهید شد که صنعت از مصدومیت بازیکنانش جراحات سختی خورده و باید آن زخم‌ها التیام یابد تا دوباره سرپا شود. خواهشا قضاوت مثبت و درستی داشته باشید و هرچه از ذهنتان گذر می‌کند را به زبان نیاورید.»

دیدگاه‌ها