کد خبر : 1388446 | 29 دی 1395 ساعت 12:23 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور احتمالی در دیدار برابر نفت تهران

آغاز دوباره حسن زاده، با نیم فصل تاخیر

مهاجم سابق ذوبی ها از امروز می تواند برای تیم جدیدش به میدان برود، حسن زاده در صورت صلاحدید عبدالله ویسی امروز اولین دیدار خود را برای سپاهانی ها به انجام خواهد رساند.

آغاز دوباره حسن زاده، با نیم فصل تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن زاده که پیش از این در تیم های داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان درخشیده بود و توانست خود را به عنوان یکی از مهاجمان فرصت طلب لیگ معرفی کند، نیم فصل اول لیگ شانزدهم را با ناکامی سپری کرد، او نتوانست در سایپا و تیم حسین فرکی همان مهاجم همیشگی باشد و به همین دلیل بیشتر دقایق نیم فصل را روی نیمکت سپری کرد. 


پس از ناکامی حسن زاده، وی در فصل نقل و انتقالات از سایپا جدا شد و بازهم به دیار زاینده رود بازگشت تا یک بار دیگر در جمع اصفهانی ها بدرخشد تا شاید بازهم پیراهن تیم ملی را به تن کند. 


حال عدم حضور یکی از بهترین های تیم سپاهان، جلال الدین علیمحمدی در دیدار امروز باعث شده تا احتمال حضور حسن زاده در دیدار امروز بالا برود و این بازیکن بتواند اولین بازی خود را برای عبدالله ویسی و تیمش به انجام برساند. کارت بازی مسعود حسن‌زاده یکشنبه هفته جاری از سوی سازمان لیگ صادر شد و این بازیکن اجازه دارد تا در دیدار امروز برابر نفت تهران از هفته هفدهم لیگ برتر با پیراهن شماره 14 برای سپاهان به میدان برود.

دیدگاه‌ها