کد خبر : 1388462 | 29 دی 1395 ساعت 12:00 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت

علیزاده: به دنبال سه امتیاز بازی با ذوب هستیم

هافبک جوان سایپا که توانست نظر حسین فرکی را به خود جلب کند و به ترکیب این تیم برسد، امیدوار است تا در دیدار امروز و برابر ذوب آهن نیز به میدان برود.

علیزاده: به دنبال سه امتیاز بازی با ذوب هستیم

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده درباره دیدار این تیم برابر پرسپولیس گفت: «پرسپولیس به آن صورت موقعیتی مقابل ما نداشت اما ما هم هرچه توپ روی دروازه آنها می‌فرستادیم، متاسفانه به گل تبدیل نمی‌شد. البته بعد از اخراج فرشاد احمدزاده بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما باز هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.»


او درباره تقویت تیم سایپا نیز گفت: «تیم ما در نیم فصل دوم تقویت شده‌ایم و بازیکنان باتجربه‌ای را جذب کرده‌ایم اما برای رسیدن به موفقیت نیاز به هماهنگی بیشتری داریم و مطمئنا یکی، دو هفته دیگر بعد از آمادگی صد در صد بازیکنان تازه اضافه شده، حریفانمان با شرایط سختی مواجه خواهند شد.»


وی در ادامه افزود: «آقای فرکی با دانش و تفکرات فنی بالا توانستند شرایط سایپا را بهبود ببخشند. ما در هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی هم عملکرد خوبی داشتیم و اگر باهوش‌تر عمل کنیم، قطعا از سد حریفانمان خواهیم گذشت؛ ضمن اینکه در تمرینات همه بچه‌های تیم هم‌قسم شده‌ایم که سایپا از بحران نتیجه‌گیری که در آن قرار دارد خارج کنیم.»


او در خصوص دیدار هفته هفدهمشان مقابل سبزپوشان اصفهانی می‌گوید: «ما در دیدار رفت توانستم آنها را با نتیجه یک بر یک متوقف کنیم و به هدف کسب 3 امتیاز این بازی و جبران باخت‌مان در آزادی مقابل آنها حاضر می‌شویم. البته اصفهانی‌ها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده‌اند و ذوبی‌ها اسکلت اصلی خود را حفظ کرده، از همین رو بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما به هدف پیروزی با آنها مصاف می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها