کد خبر : 1388476 | 29 دی 1395 ساعت 13:52 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

نصاری: عبدالله‌زاده ملی‌پوش می‌شود

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که در بازی مقابل تراکتورسازی از حریف بهتر بودند و حتی می‌توانستند پیروز میدان باشند.

نصاری: عبدالله‌زاده ملی‌پوش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، حکیم نصاری درباره رویارویی با تراکتورسازی گفت: «بازی سخت و جان‌داری بود به نظرم در نیمه اول بازی بد بودیم و خیلی زود گل خوردیم. اما در کل شوک خوبی بود، خیلی خوب به بازی برگشتیم و در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم بازی موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. البته باید گفت اخباری مقابل‌مان نمایش خوبی داشت و او اجازه گلزنی‌های بیشتر به ما نداد.»


وی در ادامه افزود: «این بازی به ما شخصیت دوباره‌ داد، 2 بار از تیم پرمهره و خوب تراکتور عقب افتادیم اما هر 2 گل را توانستیم جبران کردیم و در نهایت با نتیجه تساوی از زمین مسابقه خارج شدیم.»


او معتقد است از تراکتوری‌ها بهتر بودند: «با وجود احترام خاصی که برای تیم تراکتور قائل هستم اما معتقدم از تراکتور بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری به نسبت آنها داشتیم و گردش توپ ما از آنها بهتر بود.»


مهاجم صنعت در خصوص تاثیر حضور فیروز کریمی در کنار آبادانی‌ها خاطرنشان کرد: «آقای فیروز کریمی نیاز به تعریف ندارد، با نتایجی که در طول این دو هفته کسب کرده‌ایم تاثیر حضور ایشان به وضوح مشخص است مطمئنا در ادامه رقابت‌های لیگ بهتر خواهیم شد و به روال نتیجه‌گیری‌مان ادامه می‌دهیم.»


نصاری که با ضربه ایستگاهی‌اش موقعیتی را برای علی عبدالله‌زاده جوان فراهم کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند در این‌باره می‌گوید: «از گلزنی علی عبدالله‌زاده خیلی خوشحال شدم، معتقدم بعد از این بیشتر درباره او خواهید شنید و در سال‌های نه چندان دور پیراهن تیم‌ملی و تیم‌های بزرگ را برتن او خواهید دید.»

دیدگاه‌ها