کد خبر : 1388588 | 29 دی 1395 ساعت 18:48 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز سختی را پشت سر گذاشتیم

فرکی: با دو برد شرایط مان تغییر می کند

سرمربی سایپا می گوید در بازی امروز دیدار سختی را برابر ذوبی ها برگزار کردند، دیداری که نیاز به سه امتیاز آن داشتند.

فرکی: با دو برد شرایط مان تغییر می کند

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی تیمش در برابر ذوب آهن و تساوی مقابل این تیم گفت: بازی قابل قبولی در برابر ذوب آهن به نمایش گذاشتیم و از عملکرد تمامی بازیکنانم راضی هستم، البته در حالی که نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم، امتیازات را با آنها تقسیم کردیم، آنها تیم سوم جدول رده بندی هستند و تاکنون 24 بار دروازه حریفان را باز کردند، این ها باعث شد تا ما در برابر این تیم روز سختی داشته باشیم و در نتیجه بازی سنگینی را پشت سر بگذاریم.


او درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: بازیکنانی را جذب کردیم که به ما کمک کنند اما از طرفی هم باید حق بدهیم که با تیم هماهنگ شوند. با شرایطی که داریم بازیکنان کم کم در حال هماهنگی با سایر اعضا هستند و از طرفی انتظار هم داریم که آنها با توجه به تجربه‌شان به سایر نفرات کمک کنند، کمکی که باید دور از شرایط پرفشار و پر از استرس اتفاق بیفتد.


سرمربی نارنجی پوشان در رابطه با کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگری گفت: اگر بخواهیم به نسبت زمین ورزشگاه های آزادی و فولادشهر قضاوت کنیم باید بگویم زمین دستگردی کیفیت بدی داشت اما با این شرایط باز هم نسبت به هفته قبل بهتر بود. در مجموع به نظرم باید یک بار دیگر این زمین بازسازی شود که این موضوع به دوره ما نمی‌رسد.


فرکی در رابطه با شرایط سایپا در جدول رده بندی گفت: با یکی دو برد شرایطمان تغییر خواهد کرد، خیلی از دوستان از بیرون مجموعه به من می‌گویند که سایپا جایگاهش اینجا نیست البته به طور طبیعی جایگاه تیم وقتی پایین باشد خود به خود استرس‌زا است.


سرمربی سایپا در مورد تمرینات پیش‌فصل و میان فصل و نقش آنها در آمادگی تیم‌ها گفت: این موضوع برای کشورهایی است که فوتبال برنامه‌ریزی شده دارند، با این روند برنامه‌ریزی همین که مربیان تیم‌ها را از یک بازی به بازی دیگر می‌رسانند خوب است چون ۴ روز یک بار یا ۵ روز یکبار باید بازی کنید.

 

دیدگاه‌ها