کد خبر : 1388590 | 29 دی 1395 ساعت 18:50 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

5،6 نفر فحاشی کردند 30 هزار نفر محروم شدند؛

محمددایی: همه‌هوادار دارند ما فقط دایی را داریم

مربی تیم نفت تهران می گوید که از زمانی که تیم نفت تهران به فینال جام حذفی راه یافته است، همه شمشیر را برای این تیم از رو بسته اند.

محمددایی: همه‌هوادار دارند ما فقط دایی را داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد دایی در نشست خبری پس از شکست برابر سپاهان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


خسته شدیم از بس گفتیم داوری بد است
3 امتیاز را به سپاهان تبریک می گویم. فوتبال خوبی بود. هر دو تیم خوب بودند. ما می‌توانستیم برنده بازی شویم اما خسته شدیم از بس که گفتیم در یک صحنه برای ما پنالتی نگرفتند! در فوتبال نمی‌شود حرف زد و هر چقدر حرف بزنیم به دیوار گفته‌ایم و به خودمان بر می گردد.


داور به خاطر جو ورزشگاه پنالتی نگرفت
ضعف داوری فقط در امر قضاوت نیست بلکه داور باید امنیت داشته باشد و جو باید درست باشد و مشکل ایجاد نشود و این شرایط به وجود نیاید اما داوران با کوچک‌ترین اشتباه فحش می‌خورند. داوران ما تامین  نیستند و امروز هم داور نمی‌توانست پنالتی بگیرد آن هم به خاطر این جوی که وجود داشت.
 

همه هوادار دارند ما فقط دایی را داریم
کل فوتبال ما مقصر است و داور هم تحت تاثیر عوامل قرار می‌گیرد و فکر و ذکر و تمرکز ندارد. سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس هوادار دارند اما ما تنها یک دایی را داریم که او هم تا حرف می‌زند محرومش می‌کنند و می‌فرستند بالا و 20 روز هم موبایل‌هایشان را جواب نمی‌دهند.
 

تیم می برد فحش می دهند می بازد هم فحش می دهند
کل عوامل تیم ما 40 نفر است و هر جا می‌رویم با همین رویه و با همین تعداد هم با همه می‌جنگیم. امسال سه بازی مقابل استقلال انجام دادیم که هر سه بازی مشکل داوری داشت آن وقت می‌گویند درباره داور حرف نزنید. چرا ما پشتوانه نداریم و چرا هواداران هرچه دلشان می‌خواهند می‌گویند و ما هم نمی‌توانیم هیچ حرفی بزنیم. تیم می‌برد، فحش می‌دهند و می‌بازد هم فحش می‌دهند. در آخر بازی هم جمع می‌شوند و فحاشی می‌کنند. مگر تیم‌تان نبرده چرا دوباره فحش می‌دهید.
 

مافیا کسانی هستند که 20 روز موبایلشان را جواب نمی دهند
به علی دایی می‌گویند مافیا اما مافیا یک نفر نیست. مافیا آنهایی هستند که پشت شما قایم شدند و مافیا کسانی هستند که 20 روز موبایل‌هایشان را جواب نمی‌دهند.
 

5،6 نفر فحاشی کردند 30 هزار نفر محروم شدند
اگر قرار است تیم‌های پرطرفدار قهرمان شوند بگویید بقیه بروند خانه‌شان. مشکل فوتبال ما از بالا تا پایین است. این همه آدم آمدند و 99 درصد آنها آدم‌های خوب و با شرف هستند اما چطور نمی‌توانند یک درصد بقیه را شناسایی کنند. در بازی با استقلال هم 5-6 نفر فحاشی کردند اما به خاطر آنها 30 هزار نفر محروم می‌شوند.
 

به فینال که رفتیم همه دشمن ما شدند
از زمانی که در جام حذفی به فینال رفتیم شمشیر را برای ما از رو بستند و معتقدم که تیم‌هایی که پول و زور دارند در فوتبال ما برنده می‌شوند.
 

امروز روز سپاهان بود
سپاهان خوب بازی کرد و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. امروز روز سپاهان بود و روز نفت نبود هرچند که ما هم می‌توانستیم ببریم اما سپاهان برنده شد.

 

دیدگاه‌ها