کد خبر : 1388670 | 30 دی 1395 ساعت 08:35 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست 2-1 مقابل سلتاویگو مدعی شد که تیمش روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

زیدان: روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته دومین شکست پیاپی خود را در خانه و در کوپا دل ری مقابل سلتاویگو تجربه کرد، جایی که یاگو آسپاس و جانی با گل‌هایشان پیروزی شیرین سلتا را در برنابئو به ثبت رساندند. رئال در بازی قبلی خود نیز مقابل سویا شکست خورد و رکورد 40 بازی شکست ناپذیری را پایان داد. حال زیدان مدعی شد که تیمش روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

 

1174334

 


او گفت:" بازی عجیبی انجام دادیم. در روزهای بدی قرار داریم و از آن فرار نمی‌کنیم. دو شکست پیاپی اتفاقی است که در حال رخ دادن است. باید شرایط را آنالیز کنیم، به آن نگاه کنیم و اینکه چطور می‌توانیم سریعا این روند را تغییر دهیم.

 

مقابل حریفان خوبی بازی کردیم که کار را برایمان سخت کردند. نمی‌دانستیم چطور بازی را درست پیش ببریم. می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم، 90 دقیقه یا بیشتر باقی مانده است. باید متفاوت بازی کنیم و به روند همیشه باز گردیم."


زیدان درباره تقابل با مالاگا در روز شنبه گفت:" خیلی خوب است که روز شنبه باید به مصاف مالاگا برویم. فوتبال به این شکل است. بار دیگر متحد خواهیم شد. مثل آنطور که برای این بازی آماده شده بودیم بازی نکردیم، شدت و قدرت بازی مان آنطور که باید نبود.  مقابل سویا خوب کار کردیم ، امروز خوب نبودیم ولی جای نگرانی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها