کد خبر : 1388671 | 30 دی 1395 ساعت 08:58 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ابراز خوشحالی کرد که تیمش پیش از وقت های اضافه موفق شد پلایموث را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کند.

کلوپ: می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، روی پاس کوتینیو که اخیرا از مصدومیت ریکاوری کرده، لوکاس لیوا اولین گلش برای لیورپول پس از سال 2010 را به ثمر رساند تا لیورپول به دور بعد جام حذفی صعود کند. در جریان بازی دیووک اوریگی یک پنالتی نیز از دست داد ولی کلوپ در نهایت مدعی شد که تیمش به راحتی پیروزی شد.


او گفت:" هر چه فاصله زمانی با گل تیم بیشتر می‌شود، شرایط هیجان انگیز تر می‌شود و آن موقع بود که حریف بازی مستقیم انجام داد. ما به این شرایط عادت نداشتیم و حریف هم به ندرت بازی مستقیم انجام داده بود. بله آنها موقعیت هایی داشتند ولی ما هم داشتیم، در 20 دقیقه پایانی به خوبی بازی را کنترل کردیم.

 

 

1174335

 

 

شاید هیجان انگیزترین بازی نبود ولی برای ما اینکه یک بازی دیگر با بازیکنان جوان به پیروزی رسیدیم خیلی خوب بود. در فوتبال این موضوع را خیلی دوست دارم، اینکه همه می‌توانند مشکل ایجاد کنند.


در نیمه اول یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد که می‌توانست خیلی به ما کمک کند. در پایان بازی می‌شد به وضوح دید که تیم حس می‌کرد به خاطر اینکه نتوانسته یک تیم دسته چهارمی را با اختلاف ببرد، احساس شکست می‌کند."

دیدگاه‌ها