کد خبر : 1388686 | 30 دی 1395 ساعت 09:31 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

در اروپا هم سرمبان داریم! (عکس)

تصاویری که ملاحظه می کنید اختصاص دارد به بازی پانیونیوس در برابر ایانینا که با حضور 90 دقیقه‌ای مسعود شجاعی در ترکیب پانیونیوس همراه بود و بازی المپیاکوس با آستراس در غیاب کریم انصاری فرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیز و گل آلود بودن زمین سبب شد تا این دو بازی در بدترین شرایط برگزار شود. همانند بازی سوریه – ایران که در زمین افتضاح استادیوم سرمبان برگزار شد.نکته جالب در این بین صدور بیانیه از سوی باشگاه پانیونیوس بود. خطاب به سران فوتبال در یونان. مبنی بر اینکه با بازیکنان و مربیان مثل حیوان برخورد نکنید!


برگزاری این بازی ها نشان می دهد هنوز در خیلی از کشور ها کمیت مهم تر از کیفیت است و هدف تنها برگزاری بازی ها است. از سویی می تواند بیانگر این مسئله باشد که تجهیز امکانات سخت افزاری در خیلی از کشورها به دلیل مشکلات مالی امکان پذیر نیست! مثل یونان که مشکلات اقتصادی اش در سال های اخیر همان طور که پیش تر در گزارشی خوانده بودید سبب شده تا امکانات ورزشی المپیک آتن این روزها به یک خرابه تبدیل شود. 


در خصوص برگزاری بازی سوریه – ایران در استادیوم سرمبان پیش بینی شده بود که این بازی در شرایط بد جوی برگزار می شود به این دلیل که بارش باران را از روزها پیش از برگزاری بازی شاهد بودیم و از سویی واضح و مبرهن بود که استادیوم قدیمی و مجهز به سیستم مکش آب و سیستم گرمایشی نیست. سوری ها می خواستند با برگزاری این بازی در استادیوم سرمبان مانع از بازی خوب و همیشگی ایران شوند.


کی روش در پایان این بازی برخورد محترمانه تری به نسبت سران باشگاه پانیونیوس داشت  و تنها خطاب به ناظر ژاپنی بازی گفت:« روشن است که سلامتی بازیکنان برای شما اهمیتی ندارد!»

 

1174343

 

1174344

 

1174345

دیدگاه‌ها