کد خبر : 1388732 | 30 دی 1395 ساعت 13:35 | 235.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای پاسخ به یک سوال؛

انصاری از جدایی ضرر کرد یا پرسپولیس؟

با جدایی ساسان انصاری از جمع پرسپولیس و درخشش او که منتهی به کسب آقای گلی کنونی لیگ برتر شده، موج انتقادات به سمت برانکو ایوانکوویچ بابت صدور مجوز جدایی این بازیکن افزایش یافت.

انصاری از جدایی ضرر کرد یا پرسپولیس؟

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل و در حالی که ساسان انصاری با آماری مناسب از فولاد در جمع این تیم حضور یافته بود، اجازه داد او رضایتنامه اش را بار دیگر به مقصد فولاد خوزستان دریافت کند و در ادامه با درخشش در ترکیب فولاد و ثبت 12 گل عنوان آقای گلی فعلی لیگ را نیز کسب کند. این اتفاق باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ با سوال تکراری بعد از هر بار درخشش ساسان انصاری در ترکیب فولاد مجبور به پاسخگویی شود و البته راهی جز تمجید این مهاجم سابق تیمش نداشت.


با این حال بعد از هفته ها او تیمش را برابر فولاد خوزستان قرار داد و در جدال انتقامی ساسان انصاری و پرسپولیس به دنبال کسب امتیاز و تثبیت جایگاه تیمش در صدر جدول و البته بالا بردن فاصله با دیگر مدعی باشد. در روزی که تصور می شد پرسپولیس سخت ترین رقیب خود برای بالا بردن فاصله امتیازی با تراکتورسازی را در اهواز پیش رو داشته باشد، سفیدپوشان تهرانی با عملکردی خیره کننده توانستند حاکم بلامنازع میدان غدیر اهواز لقب گیرند و البته مهمتر از کسب سه امتیاز و بردن آوراژ گل با سه گل، ناکامی ساسان انصاری برابر مدافعان این تیم بود. انصاری که امیدوار بود با گلزنی در این بازی توانایی های بالای خود را به برانکو و بازیکنان این تیم نشان دهد، اسیر مدافعان سفیدپوش و علیرضا بیرانوند شد تا ناکامی او در گلزنی سومین هفته را نیز پشت سر بگذارد. 


برانکو که در هفته های اخیر با تغییر نام گلزن تیمش شرایط ویژه ای برابر حریفان شکل داده است، اینبار نیز موفق شد علی علیپور و وحید امیری را به عنوان گلزن تیمش برابر فولاد معرفی کند. اتفاقی که با قدرتمند شدن خط میانی این تیم و بیشتر شدن مسیرهای گلزنی سرخپوشان تهرانی اکنون به عامل برتری آنها مقابل حریفان تبدیل شده است. در روز اعاده حیثیت برانکو ایوانکوویچ برابر فولاد در زمینه تصمیم درستش برای صدور مجوز جدایی ساسان انصاری، شاگردان برانکو بارها توانستند روی دروازه این تیم خطرساز ظاهر شوند و قدرت بالای تهاجمی خود را به حریف دیکته کنند تا این مساله اثبات شود که ساسان انصاری در صورت ادامه حضور در این تیم نیز فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت و از موفقیت‌های امروزی اش دور می شد.

 

با این شرایط به نظر می رسد این جدایی نه به ضرر برانکو ایوانکوویچ و تیم تحت رهبری اش که اکنون با قاطعیت در صدر جدول قرار دارد بوده و نه برای ساسان انصاری که توانسته با حضور در فولاد عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد و ضمن افزایش توان فنی و کیفی این تیم به طور شخصی نیز عنوان آقای گلی لیگ را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها