کد خبر : 1388754 | 30 دی 1395 ساعت 14:40 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشم انتظار مساعدت آستان قدس هستیم

برگی‌زر: اسمش دربی بود والا محلی هم نبود

مدیرعامل تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: دیدار ما و سیاه جامگان اسمش دربی بود والا نه هیجان و نه سطح فنی بالایی داشت که از این حیث یک بازی محلی هم نبود.

برگی‌زر: اسمش دربی بود والا محلی هم نبود

هادی برگی‌زر در گفتگو با "ورزش سه" با بیان این مطلب اظهار داشت: ما در این دیدار بسیار بد بازی کردیم. به عنوان کسی که روزی مربیگری کرده‌ام و تجربیاتی دارم باید بگویم که ما در این بازی نه تنها مستحق برد نبودیم بلکه حتی امکان داشت بازی را ببازیم. ما نباید اینطور امتیاز از دست بدهیم که در آخر کار لیگ کارمان سخت و دشوار خواهد شد.


وی با بیان اینکه باید حقایق را در جهت پیشرفت تیم گفت، ادامه داد: سیاه‌جامگان شاید حتی بهتر از ما می‌دانست که در زمین چه می‌خواهد و سازمان یافته شده‌تر هم کار کرد اما هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که هر کدام می‌توانست سرنوشت متفاوتی را برای این بازی رقم بزند. اگر می‌خواهیم که موفق شویم باید این انتقادات را از خودمان بکنیم والا در بازی‌های آینده هیچ تغییری نمی‌کنیم و موفقیت و پیشرفتی برایمان حاصل نخواهد شد.


مدیرعامل پدیده تاکید کرد: کیفیت فنی بازیکنان پدیده خیلی بیشتر از این نتایج است و کادر فنی باید هر چه سریعتر کاری کند که این توانایی‌های تیم منتج به نتایج مناسب برای تیم شود. جایگاه پدیده هرگز اینجای جدول نیست و توانایی‌های تیم به مراتب بالاتر است که منتظریم تا کادر فنی تدبیر کند.


برگی‌زر به ضیافت شهردار برای دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان اشاره کرده و گفت: قبل از دربی میهمان آقای مرتضوی شهردار محترم مشهد بودیم که ایشان نیز صحبتهای خوبی داشتند و اعلام کردند در جهت حمایت مالی از دو تیم سیاه‌جامگان و پدیده هر دو تیم در 14بازی باقیمانده لیگ با تبلیغ مشهد پایتخت معنوی جهانی اسلام در سال2017 به میدان بروند که جدا از تبلیغ کمک مالی برای دو باشگاه باشد.


وی با تمجید از حمایت‌های شهری و استانی از پدیده تصریح کرد: ما از اینکه هنوز نتوانسته‌ایم جواب حمایت‌های بی‌دریغ مدیران استانی و عزیزانی چون جناب آقای شوشتری مدیرعامل شرکت پدیده، آقای حیدری و دیگر مسئولان استانی که همواره از ما حمایت کرده‌اند را بدهیم ناراحت هستیم اما انشاالله شرایط خوب در انتظار تیم ما است و روزهای مطلوب تیم هم نزدیک است.


مدیرعامل پدیده در خصوص علت عدم استقبال تماشاگران مشهدی از دربی مشهد یادآور شد: در این رابطه از چندی قبل کارگروهی درست کرده ایم تا علل حضور کم تماشاگران را ارزیابی کنیم که از دکتر امینی و گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد مشهد کمک گرفتیم و خواستیم با تحقیقات علمی علت آن را بررسی کنند.


وی نتایج این تحقیق را اینگونه بیان کرده و گفت: دو نکته‌ای که پس از مدت‌ها تحقیق به ما اعلام شد این است که یکی برگزاری وسط هفته بازی‌های لیگ است و مورد دوم به بعد مسافت تماشاگران تا استادیوم و مشکل تردد آنها باز می‌گردد. طبیعتا برگزاری لیگ در آخر هفته که قطعا از دست ما خارج بوده و بسته به سیاست‌های فدراسیون فوتبال است اما در مورد بعد مسافت ورزشگاه نتیجه تحقیق نشان می‌دهد اگر بازی‌های ما داخل مشهد برگزار شود بالای 6 هزار تماشاگر برای هر بازی خواهیم داشت.


برگی زر به استادیوم جدیدالتاسیس امام رضا(ع) اشاره کرده و گفت: تنها ورزشگاه مناسب و استاندارد در میان شهر همین ورزشگاه آستان قدس است که امیدواریم حجت‌الاسلام رئیسی تولیت محترم آستان قدس رضوی در این خصوص تدبیری اندیشیده و به تیم‌های شهر امام رضا (ع) کمک کنند تا در بازی‌های خانگی خود غریب نباشیم.

دیدگاه‌ها