کد خبر : 1388868 | 01 بهمن 1395 ساعت 07:25 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

جام جهانی را بزرگ نکنید

بابک: اشکانی هم سرمایه این مملکت است

مدیر فنی تیم‌های پایه کشتی فرنگی معتقد است سرمربی تیم ملی باید همچنان با اختیارات و حمایت مطلوب به کارش ادامه دهد تا روز به روز پیشرفت کند.

بابک: اشکانی هم سرمایه این مملکت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسن بابک در حاشیه رقابت‌های جام تختی اظهار داشت: علی اشکانی سال‌ها از قهرمانان ملی کشتی بوده و در عرصه مربیگری هم توانست با هدایت تیم نوجوانان به عنوان قهرمان جهان دست یابد. او یک سرمایه ملی و نیروی جوان در عرصه مربیگری است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: هیچ مربی بزرگی بدون کسب تجربه و زمان نمی‌تواند به جایگاه والایی در این عرصه برسد و علی اشکانی هم باید با در نظر گرفتن این حقیقت، همچنان با استفاده از زمان کافی به مربی بزرگی در عرصه بزرگسالان تبدیل شود.

 

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران ادامه داد: یک مربی ملی باید حداقل 2 و حداکثر 4 سال زمان برای فعالیت در اختیار داشته باشد و هیچگاه نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مدت مشخص نسبت به توانمندی هیچ مربی اظهار نظر کرد. مطمئنا اگر ما در این مدت کوتاه از علی اشکانی انتقاد کنیم و مدام او را مورد ارزیابی‌های مغرضانه قرار دهیم در حق او و در حق کشتی جفا کرده‌ایم.

 

بابک با اشاره به رقابت‌های جام جهانی 2017 تهران افزود: اشکانی در این مدت کوتاه نمی‌تواند معجزه کند و هیچگاه نباید از او کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی را طلب کرد. ضمن اینکه رقابت‌های جام جهانی بیشتر شبیه یک تورنمنت است و نباید بیش از حد این میدان را بزرگ کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما موفقیت و کسب افتخار در بازی‌های آسیایی و المپیک است و در این راه باید از مسابقاتی همچون جام جهانی مثل دیدارهای تدارکاتی درجه یک و بین‌المللی استفاده کنیم.

 

دیدگاه‌ها