کد خبر : 1388892 | 01 بهمن 1395 ساعت 10:59 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ماری به راند چهارم تنیس اپن استرالیا

با آغاز بازی‌های راند سوم مسابقات تنیس اپن استرالیا امروز (جمعه) صبح اندی ماری و استن واورینکا توانستند حریفان خود را شکست دهند و به راند چهارم راه یابند.

صعود ماری به راند چهارم تنیس اپن استرالیا

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، صبح امروز (جمعه) بازی های راند سوم مسابقات اپن استرالیا آغاز شد. در مسابقات انفرادی مردان، اندی ماری، تنیسور شماره‌ی یک جهان توانست حریف آمریکایی خود سم کری را با نتیجه‌ی سه بر صفر از پیش رو بردارد. نتایج سه ست این بازی : ٦-٤، ٦-٢ و ٦-٤  به نفع ماری به پایان رسید.


بدین ترتیب ماری بریتانیایی در راند چهارم با میشا زورو از آلمان بازی می‌کند.


در بازی حساس دیگر استن واورینکای سوییسی، ویکتور ترویکی از صربستان را با نتیجه سه بر یک شکست داد. ترویکی ست اول را با نتیجه‌ی شش بر سه از آن خود کرد اما واورینکا در سه ست بعد موفق‌تر بود و این سه ست با نتایج ٦-٣، ٦-٢ و ٧-٦ به نفع واورینکا به پایان رسیدند.


واورینکا در راند چهارم با آندره سپی از ایتالیا رو به رو می‌شود.


در دیگر بازی صبح امروز جو ویلفرد سونگا از فرانسه نیز حریف خود جک ساک از آمریکا را با نتیجه‌ی سه بر یک شکست داد و به راند چهار صعود کرد. او با برنده‌ی مسابقه‌ی بین تومیک و اوانس در دور بعد بازی  می‌کند.


در ادامه‌ی بازی‌ها، بعد از ظهر امروز کی نیشیکوری با لوکاس لاکو از اسلواکی مسابقه می‌دهد. راجر فدرر نیز به مصاف توماس بردیچ می‌رود.


در بازی‌های انفرادی زنان آنجلیک کربر، تنیس‌باز شماره‌ی یک جهان ٢ بر صفر مقابل کریستینا از جمهوری چک پیروز شد و به راند چهارم راه یافت.

 

دیدگاه‌ها