کد خبر : 1388922 | 01 بهمن 1395 ساعت 13:34 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقبا در خدمت طلایی‌پوشان سپاهان (عکس)

در هفدهمین هفته از لیگ برتر، تیم‌های چهارم تا ششم جدول باختند و 2 تیم دوم و سوم هم مساوی کردند تا سپاهان سه پله صعود کند و چشم‌انداز آسیایی بهتری پیش روی این تیم ترسیم شود.

به گزارش "ورزش سه" ،  در هفته هفدهم لیگ برتر اتفاق جالبی افتاد و آن اینکه تیم‌های چهارم تا ششم جدول هماهنگ با یکدیگر قافیه را به حریفانشان واگذار کردند تا سپاهان رده‌ هفتمی با سه پله صعود به رتبه چهارم برسد و در مربع بالایی قرار بگیرد.

 

1174546


در این هفته تیم‌های پیکان، فولاد و استقلال تهران به ترتیب برابر صبا، پرسپولیس و استقلال خوزستان شکست خوردند تا موانع صعود طلایی‌پوشان اصفهانی یکی پس از دیگری فرو بریزد و زمینه برای پیشروی آنها در جدول فراهم شود.


اما این تنها سه تیم چهارم تا ششم جدول نبودند که نتایج دیدارهایشان به نفع سپاهان رقم خورد بلکه تیم‌های رده دومی و سومی تراکتورسازی و ذوب‌آهن هم ضمن تقسیم امتیازات این هفته با حریفان به سود طلایی‌پوشان نتیجه گرفتند. اگرچه سپاهان موفق به عبور از تراکتورسازی و ذوب‌آهن در جدول نشد اما در پی فعل و انفعالات رقم‌خورده در هفته هفدهم فاصله امتیازی‌‌اش با آنها کاهش یافت تا به این ترتیب، چشم‌انداز امیدوارکننده‌تری برای کسب سهمیه آسیایی پیش روی شاگردان عبدالله ویسی ترسیم شود.

دیدگاه‌ها