کد خبر : 1388929 | 01 بهمن 1395 ساعت 13:48 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

سومین پیروزی حسن یزدانی در جام تختی

دارنده مدال طلای المپیک ریو در سومین مبارزه خود در جام تختی حریف ارمنستانی را مقتدرانه از پیش رو برداشت.

سومین پیروزی حسن یزدانی در جام تختی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های بین المللی کشتی جام تختی و در دور سوم این رقابت ها تیم های خراسان رضوی و ارمنستان به مصاف هم رفته اند تا برنده این دیدار راهی نیمه نهایی شود.


حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم خراسان رضوی در این دیدار مقابل واهه تمرازیان به روی تشک رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش زیبا و تماشاگر پسند حریف خود را با نتیجه 11 بر صفر  از پیش رو بردارد تا با این پیروزی تیم خود را ۳ بر ۲ پیش بیندازد.


به محض ورود یزدانی به سالن تماشاگران پرشمار سالن شهید بهشتی مشهد مقدس همانند مبارزات قبلی این کشتی گیر شروع به تشویق شدید وی کردند.یزدانی نیز همانند مبارزات قبلی هنگام با یک پشتک وارد تشک کشتی شد که این کار او به شدت مورد تشویق قرار گرفت.


یزدانی بر خلاف دو مبارزه قبلی اینبار نتوانست کار حریف را در همان ۲ دقیقه نخست  مبارزه تمام کند اما اجازه عرض اندام به حریف را نداد و توانست تایم نخست را ۷ بر صفر پیروز شود.


در حالیکه یک دقیقه و سی و هفت ثانیه از تایم دوم گذشته بود یزدانی ۴ امتیاز دیگر هم گرفت تا در نهایت و در مدت زمان ۴ دقیقه و ۳۷ ثانیه ۱۱ بر صفر پیروز شود.
 

دیدگاه‌ها