کد خبر : 1388968 | 01 بهمن 1395 ساعت 15:35 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن مورد نیاز قلعه‌نویی چه کسانی هستند؟

هافبک و مهاجم جدید در راه تراکتورسازی

کادرفنی تراکتورسازی قصد دارد در زمان باقیمانده از نیم فصل دو بازیکن جدید جذب کند.

هافبک و مهاجم جدید در راه تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، مشخص بود که با جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی این تیم در مرکز زمین مشکلاتی را پیدا می‌کند. با اینکه محمد نوری و عالیشاه و نوراللهی در خط هافبک این تیم عملکرد بدی نداشتند اما به نظر می‌رسد سرمربی تراکتورسازی هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای رفیعی پیدا کند.


از این روز قلعه نویی تصمیم گرفته دو بازیکن جدید به جمع نفرات تیمش اضافه کند. بازیکنانی که بتوانند در حملات زور خط حمله تراکتور را بیشتر کنند و در 13 بازی باقیمانده از لیگ به کمک این تیم بیاید. قلعه نویی در مصاحبه امروز خود با "ورزش سه" اعلام کرد که دو بازیکن جدید به خدمت می‌گیرد اما حرفی از پست این دو بازیکن نزد. با این وجود او در نظر دارد یک هافبک وسط و یک مهاجم را به جمع نفراتش اضافه کند.


با توجه به مصدومیت ادینیو و اینکه زمان مشخصی برای بازگشت وی اعلام نشده، قلعه‌نویی در پی آن است تا یک مهاجم را به تیمش اضافه کند. از سوی دیگر در خط هافبک نیز اعتقاد دارد هر قدر تعداد نفرات خوب بیشتر باشد، دستش بازتر است و می‌تواند در رقابت با پرسپولیس کم نیاورد.


تراکتورسازان با چند بازیکن نیز مذاکراتی را انجام داده‌اند اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند. از سوی دیگر با توجه به اینکه بازیکنان شاخص اکثرا عضو تیم‌های لیگ برتری هستند،‌ سرمربی تراکتورسازی به گزینه‌های خارجی نیز فکر کرده اما هنوز نتیجه‌ای کسب نکرده است.


باید منتظر بود و دید در روزهای آینده کدام بازیکنان به تراکتورسازی اضافه می‌شوند.

دیدگاه‌ها