کد خبر : 1389013 | 01 بهمن 1395 ساعت 16:52 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار شکست رکورد حریفان؛

آرزوی مشترک تراکتور و پرسپولیس

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی برابر حریفان خود قرار می گیرند که با شکست حریفان خود می توانند به رکورد آن ها پایان دهند.

آرزوی مشترک تراکتور و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و تراکتورسازی در لیگ شانزدهم خود را به عنوان مدعیان اصلی کسب این جام مطرح کرده اند. هفته گذشته با تساوی تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام و برد قاطعانه پرسپولیس در اهواز اختلاف امتیاز دو تیم به 4 افزایش یافت.

هفته هجدهم تیم تراکتورسازی باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم پیکان برود و نکته جالب اینکه تیم پیکان تاکنون در ورزشگاه خانگی مغلوب حریفان نشده است. این تیم تا پایان هفته هجدهم 8 بار در ورزشگاه خانگی میزبانی حریفانش را بر عهده داشته و با کسب 3 پیروزی و البته 5 تساوی نمایش های قابل قبولی ارائه داده است. حالا تیم تراکتورسازی باید ماموریتی را انجام دهد که حتی پرسپولیس و استقلال هم موفق به انجام آن نشده اند.

در سوی دیگر صدرنشین لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی پذیرای گسترش فولادی باشد که تاکنون در بازی های خارج از خانه مغلوب میزبانان خود نشده است. آن ها در 7 دیدار خارج از خانه صاحب 6 تساوی و تنها یک پیروزی شده اند؛ ممکن است کسب 10 امتیاز از 8 مسابقه چندان کارنامه مناسبی در مجموع نباشد، ولی تیم گسترش فولاد به رهبری فراز کمالوند تاکنون در خارج از خانه به هر ترتیب مغلوب نشده است.
حالا دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی می توانند با شکست این دو تیم علاوه بر ادامه حرکت خود برای کسب قهرمانی دو رکورد را نیز به نام خود ثبت کنند.

این در شرایطی است که نتیجه نگرفتن هر یک از دو تیم می تواند شرایط را برای رقیب دیگر راحت تر کند. تیم تراکتورسازی در شرایطی برابر پیکان قرار خواهد گرفت که در صورت شکست این تیم می تواند امیدوار به نتیجه گیری تیم همشهری مقابل پرسپولیس باشد تا اختلاف 4 امتیازی با صدر را کاهش دهد؛ اما در صورتی که تیم پیکان در روز یکشنبه بتواند به روند شکست ناپذیری خود در خانه ادامه دهد، پرسپولیس این شانس را دارد تا با شکستن رکورد گسترش فولاد فاصله خود با تیم دوم جدول را از 4 امتیاز نیز بیشتر بکند.

گفتنی است تیم تراکتورسازی روز یکشنبه از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان می‌رود و یک روز بعد تیم پرسپولیس از ساعت 16:45 دقیقه میزبان دیگر تیم تبریزی یعنی گسترش فولاد است.

 

دیدگاه‌ها