کد خبر : 1389022 | 01 بهمن 1395 ساعت 17:30 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

موراتا: برنابئو قابل‌ قیاس با ورزشگاه یووه نیست

آلوارو موراتا در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی به صحبت در مورد رئال، یووه و تیم ملی اسپانیا پرداخت.

موراتا: برنابئو قابل‌ قیاس با ورزشگاه یووه نیست

به گزارش "ورزش سه"، موراتا محصول آکادمی فوتبال باشگاه رئال مادرید است که سال 2014 به یوونتوس پیوست؛ ولی به دلیل وجود بندی در قراردادش، تابستان امسال به رئال بازگشت. او به عنوان بازیکنی جوان و کم تجربه به یووه رفت و مثل یک مهاجم برجسته به رئال بازگشت.

 

 

1156560

 

 

موراتا در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در مورد مهمترین آرزوی ورزشی اش گفت: «این شانس را داشته ام که با پیراهن رئال و یووه، جام های ارزشمندی تصاحب کنم ولی رویای من، قهرمانی با تیم ملی اسپانیا است. به خصوص پس از نسل بی نظیری که فاتح همه چیز شد، حالا ما مسئولیتی سنگین روی دوشمان است. ما وظیفه داریم که موفقیت های آن نسل را ادامه دهیم. امیدوارم بتوانم با پیراهن تیم ملی کشورم نیز افتخار کسب کنم.»

 

 

1174621

 

 

رئال و یووه:« از کودکی همراه خانواده ام برای تماشای بازی های رئال به برنابئو می رفتم. در جریان یکی از ال کلاسیکوها به پدرم گفتم که روزی من هم در این بازی حاضر خواهم بود و در نهایت چنین شد. حس بازی در برنابئو و ال کلاسیکو بی نظیر است.

درست است که یوونتوس ورزشگاهی بزرگ و فوق العاده دارد؛ ولی با برنابئو قابل قیاس نیست. نگاه به عکس های این ورزشگاه کافی است تا انگیزه هایتان چند برابر شود. رویای من بازی در سانتیاگو برنابئو بود که به آن رسیدم. روزی همین ستاره های رئال الگوی من بودند و این شانس را داشتم تا در کنارشان بازی کنم. واقعا باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها