کد خبر : 1389084 | 01 بهمن 1395 ساعت 20:52 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

من‌سیتی-اسپرز؛سایه‌‌سنگین پوچتینو بر فراز اتحاد

بردهای سریالی مُد امسالِ پریمیر_لیگ است. بعد از چلسی و من‌یونایتد، حالا پوچتینو برای ثبت هفت‌مین سه‌امتیاز پشتِ‌هم به ورزشگاه اتحاد می‌آید.

من‌سیتی-اسپرز؛سایه‌‌سنگین پوچتینو بر فراز اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، بی‌راه نیست اگر وضعیت دو تیم را اینگونه خلاصه کنیم؛ تاتنهام در پیکِ بالای آمادگی و تیم گواردیولا در پایین‌ترین سطح شرایط روحی برای یک مصاف حساس قرار دارند.


گابریل ژسوس مهاجم ۱۹ساله‌ی برزیلی پنج‌شنبه‌یی که گذشت به اردوی من‌سیتی اضافه شد تا شاید گره از خط حمله‌ی نفرین‌شده ساز و کار آل‌مبارک باز کند. حتی نشستن ژسوس روی نیمکت شاید ایهیناچو یا آگوئرو را برای زدن ضربه‌ی آخر دقیق‌تر کند. البته ژسوس یک برتری دیگر هم دارد؛ او می‌تواند تا دایره مرکز زمین عقب بیاید، توپ‌گیری کند، تیم را راه بیاندازد، و سپس در نقطه‌ی کور باکس جریمه‌ی حریف جاگیری کند.

 

 

1174484

 


از آن‌طرف جان_ورتونگن شاید تا ۱۰ هفته‌ی آینده را بخاطر مصدومیت زانو از دست بدهد. مدافعی که در بیست مسابقه برای اسپرز، قوت قلب برای تاکتیک سراپا هجومی تیم‌اش بوده. نگاهی به عملکرد جان ثابت می‌کند اگر پوچتینو نگران پر کردن جای خالی او باشد، حق دارد؛ بازیکن شماره ۵ پوچتینو ۷۰٪ دوئل‌های یک به یک را برده، ۷۲٪ تکل‌هایش صحیح بوده و ۸۵٪ پاس‌هایش با دقت به سرانجام رسیده. از بین کوین ویمر و اریک دایر، یکی باید مسوولیت جان را به‌عهده بگیرد.

 

 

1152741

 


باخت چهار هیچ به اورتون برای گواردیولا کماکان یک کابوس ادامه‌دار است، برای همین تیم را به بهانه‌ی جشن تولد به تماشای فیلم کمدی موزیکالِ La La Land برد تا شاید راه گریزى از وضعیت موجود پیدا شود. پپ چهارشنبه‌یی که گذشت تولد ۴۶ سالگی‌اش را جشن گرفت، البته با دورنمایی از سال پیش‌ رو که چندان وفق مراد نیست، و حالا عصر یک‌شنبه که سایه‌ی سنگین پوچتینو بر سرش می‌افتد.

 

1174651

 


راستی! چشم از هری کین و  دله آلی برندارید؛ ده گل اخیر تاتنهام کار مشترک این زوج مهارنشدنی است. نکته دلهره‌آور آخر برای پپ و تیم‌اش این‌که، تاتنهام سه مسابقه‌ی رو در روی قبلی را در پرمیر لیگ از منچسترسیتی برده است. مشاوران یکی از بنگاه‌های مشهور شرط‌بندی در بریتانیا مسابقه را با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم مهمان پیش‌بینی کرده اند. «پوچتینو یکی از بهترین‌های دنیاست» این را گواردیولا می‌گوید.

 

رامتین جباری

دیدگاه‌ها