کد خبر : 1389165 | 02 بهمن 1395 ساعت 10:45 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

این همه بازیکن؛ فقط رفتارهای من به چشم می‌آید

صادقیان: «حاشیه» روی اسم من مانده است!

مهاجم تیم ماشین سازی قصد دارد تا پایان فصل بدون توجه به حاشیه ها برای رسیدن به موفقیت تلاش کند؛ او می گوید ماشین سازی در لیگ می ماند و پرسپولیس قهرمان می‌شود.

صادقیان: «حاشیه» روی اسم من مانده است!

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام صادقیان لیگ شانزدهم را خوب شروع کرد؛ او بعد از یکسال کابوس وار با پیراهن ماشین سازی بازگشت باشکوهی به فوتبال داشت و توانست در هفته های ابتدایی عملکردی بسیار خوب داشته باشد. مصدومیتی که برایش پیش آمد اما او را حدود دو ماه از فوتبال دور کرد. در مدت دوری صادقیان از فوتبال شایعاتی درباره اش وجود داشت اما دربازی اخیر مقابل گسترش فولاد او بار دیگر برای تیمش مثمرثمر واقع شد و یک گل نیز به ثمر رساند.


صادقیان به روزهای خوب امیدوار است و تاکید می کند روند کنونی را ادامه خواهد داد. او به بقای تیمش در لیگ برتر مطمئن است و نظرش این است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود.


گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با صادقیان را در ادامه می خوانید:


حقمان مقابل گسترش باخت نبود


بازی با گسترش فولاد بازی خوبی بود؛ ما در هوای بسیار سرد و عجیب تبریز بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم حقمان هرگز باخت نبود. موقعیت های بسیار زیادی در این بازی داشتیم که استفاده نکردیم؛ خودم در دقیقه یک توپ را به تیر دروازه زدم، دقیقه 20 تک به تک ازدست دادیم و... . با این حال مشکلی نیست. تیم ما از نظر هماهنگی با برنامه های فرهاد کاظمی، شرایط خوبی پیدا کرده است و قطعا در آینده شرایط بهتر می شود. 


رکورددار تیردروازه هستم


در این فصل رکورددار زدن توپ به تیر دروازه هستم! فکر می کنم در بازی با گسترش فولاد چهارمین بار بود که توپ را به تیر زدم؛ با این حال باید شرایط کنونی حفظ شود. فکر می کنم دیگر از بازی فردا با صبای قم باید روند امتیاز گیری و جمع کردن 3 امتیازها را آغاز کنیم.


امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود


نیم فصل اول لیگ برتر را خوب شروع کردم و عملکردم نیز مطلوب بود. خیلی خوب کار می کردم که آن مصدومیت پیش آمد. متاسفانه دستم شکست و یکماه از فوتبال دور بودم. با این حال در بازگشت به فوتبال مقابل نفت و گسترش فولاد گل زدم اما آن مصدومیت مرا عقب انداخت. امیدوارم مصدومیت برای هیچ فوتبالیستی پیش نیاید؛ چون واقعا دوران سختی است.


دوست دارم پولم حلال باشد


متاسفانه در دورانی که مصدوم بودم، شایعات زیادی برایم درست شد. من مصدوم بودم و نمی توانستم مقابل پرسپولیس بازی کنم اما گفتند پیام خودش را به مصدومیت زده تا جلوی پرسپولیس بازی نکند! این در حالی است که من 5 بازی قبل از پرسپولیس را هم از دست دادم. این حرف ها درست نبود؛ اعتقاد دارم هر بازیکنی در هر تیمی که بازی می کند باید زحمت بکشد تا پولی که به دست می آورد، حلال باشد. 


حاشیه روی اسم من مانده است!


خداراشکر می کنم که امسال هیچ حاشیه ای نداشتم، اما فکر می کنم «حاشیه» روی اسم پیام صادقیان مانده است! این همه فوتبالیست کارت قرمز می گیرند و 3 اخطاره می شوند اما کسی با آنها کار ندارد ولی وقتی منی که از ابتدای فصل یک کارت زرد هم نگرفته بودم، بعد از مدت طولانی در میادین حاضر شدم و کارت قرمز گرفتم، همه گفتند حاشیه های پیام شروع شد. یا مثلا اتفاقی که در تمرین تیم افتاد را بزرگ کردند. هدفم امسال این است که سرم در کار خودم باشد و بدون توجه به حواشی برای موفقیت تیم گام بردارم. امیدوارم موفق باشم.


صددرصد در لیگ برتر می مانیم


من با فرهاد کاظمی در ذوب آهن کار کرده بودم؛ آنهایی که با کاظمی کار کرده اند، می دانند از نظر فنی سطح بالایی دارد. او فوتبال را بلد است و انشاءالله با حضورش روزهای خوبی را تجربه می کنیم و صد درصد در لیگ برتر باقی می مانیم.


3 امتیاز صبا را می گیرم


بازی با صبا به میزبانی ما برگزار می شود و فقط به 3 امتیاز فکر می کنیم. من پارسال در صبا بودم و دوران خوبی نداشتم، انگیزه زیادی دارم تا موفق باشم. امیدوارم بتوانیم یک پیروزی خوب کسب کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.


پرسپولیس قهرمان می شود


من قبلا گفته بودم قهرمان لیگ برتر از بین پرسپولیس و تراکتورسازی تعیین می شود اما الان با اتفاقاتی که افتاده فکر می کنم پرسپولیس قهرمان شود. شانس این تیم نسبت به تراکتورسازی خیلی بیشتر است.

دیدگاه‌ها