کد خبر : 1389194 | 02 بهمن 1395 ساعت 12:33 | 45.9K بازدید | 14 دیدگاه

گسترش به هیچ‌کس متکی نیست، حتی فراز کمالوند

کمالوند: پرسپولیس را متوقف می‌کنیم

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد مقابل پرسپولیس اول برای تیم خودش بازی می کنند و سپس برای تراکتورسازی.

کمالوند: پرسپولیس را متوقف می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم گسترش فولاد بعد از اینکه در هفته دهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی شکست خورد، در 7 بازی گذشته هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشده و از نظر آماری فوق العاده عمل کرده است. گسترش فولاد حالا 24 امتیازی است و به نیمه بالای جدول رسیده و با رویاهای بزرگ این هفته مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. 


فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از بازی پرسپولیس، شانس پیروزی در بازی دوشنبه، اختلافش با داریوش شجاعیان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


روی غلتک افتادیم


شرایط تیم ما خوب است. بعد از پیروزی در دربی از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم؛ فشاری که وجود داشت از روی تیم ما برداشته شده و تیم روی غلتک افتاده است. خوشبختانه در زمین یخ زده و هوای سرد تبریز توانستیم پیروز شویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.


بازی تماشاگرپسندی انجام می‌دهیم


بازی سختی با پرسپولیس داریم. پرسپولیس و تراکتورسازی تقریبا یرای قهرمانی خودشان را از سایر تیم ها جدا کردند و مدعیان اصلی هستند. با توجه به شرایط موجود هر لغزش به نفع تیم دیگر می شود. پرسپولیس در بازی روز دوشنبه در زمین خودش بازی می کند و هواداران زیادی را به ورزشگاه می آیند. یقین دارم بازی تماشاگرپسند و خوبی را انجام خواهیم داد. 


برای خودمان و تراکتور، پرسپولیس را متوقف می‌کنیم


من با تراکتورسازی و همین گسترش فولاد قبلا پرسپولیس را برده ام. به هر صورت پرسپولیس مدعی قهرمانی است و اکثر تیم ها در پیروزی مقابل این تیم عاجز مانده اند. با این حال سعی می کنیم این تیم را متوقف کنیم. می دانیم که هواداران تراکتورسازی هم امیدوار به موفقیت ما در این بازی هستند با این وجود ابتدا برای خودمان و سپس برای تراکتور سعی خواهیم کرد پرسپولیس را متوقف کنیم. 


برانکو همیشه به من لطف دارد


برانکو ایوانکوویچ همیشه به من لطف دارد او در گذشته بارها از من تعریف کرده، من هم او را به عنوان یک مربی بزرگ قبول دارم. همیشه سعی کردم تا درباره توانایی های برانکو صحبت هایم را رک انجام دهم. ما رفاقت خوبی هم داریم اما در داخل زمین رقابت خواهیم کرد و برای امتیاز می‌جنگیم.


می خواستم به شجاعیان تلنگر بزنم


مشکل خاصی با داریوش شجاعیان نداشته و نداریم. تشخیص ما این بود در بازی با ماشین سازی شجاعیان در لیست 18 نفره نباشد. با این حال او در بین دو نیمه به رختکن آمد و وفاداری اش را نسبت به گسترش فولاد ثابت کرد. رابطه شاگرد و استادی به این معنا نیست که من بخواهم کسی را نابود کنم، به هر حال بازیکن اشتباه می کند و مربی باید به او تذکر بدهد. من فکر می کنم این تلنگر برای داریوش واجب بود او بازیکنی است که توسط خودم به فوتبال معرفی شده و قطعا هیچ کس اندازه من دوستش ندارد. من دوست دارم داریوش نه تنها در بعد فنی که در مسائل دیگر هم رشد کند و می خواستم به او و همه بازیکنان نشان دهم تیم گسترش فولاد به هیچ کس متکی نیست، حتی به فراز کمالوند. 


نمی‌خواهم فوتبال داریوش نابود شود


من می توانستم بگویم چون دربی است و شیمبا را هم نداریم پس داریوش را در ترکیب بگذاریم امااین کار را نکردم تا به او تلنگر بزنم. هرگز دنبال برخورد چکشی با فوتبالیستی نیستم و نمی خواهم فوتبال کسی را نابود کنم. به هر حال داریوش ملی پوش است و خوشحالم چنین بازیکنی را در تیمم دارم. او تمریناتش را دنبال می کند و قبل از بازی دوشنبه تصمیم می گیریم که مقابل پرسپولیس بازی کند یا خیر.

دیدگاه‌ها