کد خبر : 1389195 | 02 بهمن 1395 ساعت 13:28 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

ظرفیت تیم ما هنوز محدود است؛

جلالی: برهانی من را مقصرعدم موفقیتش می‌داند

سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تا در آینده این تیم بتواند قواعد بازی را با توجه به نوع بازی حریفان تغییر دهد.

جلالی: برهانی من را مقصرعدم موفقیتش می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و تراکتورسازی تبریز صحبت های خود را با تسلیت به خاطر فاجعه پلاسکو آغاز کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 


به همه مردم ایران تسلیت می گویم
 من غبطه می‌خورم که این آتش‌نشان‌ها در کجا بزرگ شده‌اند که اینگونه شجاعت به خرج می‌دهند و ما مانند آنها نیستیم. در فوتبال، ورزش و... مشکلاتی به وجود می‌آید که شاید کسی جرأت ورود به این مشکلات را ندارد، اما می‌بینیم که این آتش‌نشان‌ها چگونه جان‌فشانی می‌کنند، به دل آتش می‌روند و روحیه بزرگ خود را نشان می‌دهند. من از خدا می‌خواهم که این توانایی را به من هم بدهد تا یک آتش‌نشان و صاحب چنین روحیه‌ای باشم. به همه مردم ایران و خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و امیدوارم راه این بزرگان در آینده ادامه داشته باشد.

 


دیدار رفت برابر تراکتور ضعیف ترین عملکرد ما بود
دیدار فردا بازی خیلی سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. با شناختی که نسبت به حریف داریم و باتوجه به اینکه عملکرد ما در دیدار رفت که یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای ما بود، سعی کردیم اطلاعات خوبی از تراکتورسازی به دست بیاوریم و با این اطلاعات امیدواری زیادی به این بازی داریم. مطمئنم می‌توانیم مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام دهیم و با عملکرد خوبمان اثبات کنیم تیم خوبی هستیم و عملکرد ضعیف‌مان مقابل صبا یک اتفاق بوده است.

 


ظرفیت تیم ما هنوز محدود است
مواقعی است که ما مقابل حریفی قرار می‌گیریم که به دنبال پیروزی مقابل ما است. بازی مقابل این حریف یک قاعده خاص دارد اما وقتی مقابل تیمی قرار می‌گیرید که فقط به دنبال نباختن است یک قاعده دیگر را طلب می‌کند. ظرفیت تیم ما محدود است و هنوز به مرحله‌ای نرسیدیم که قواعد بازی‌هایمان را براساس شرایط و نوع بازی حریفان تغییر دهیم. امیدوارم برای آینده به این مرحله برسیم که در شرایط خاص بازی خودمان را ارائه دهیم.

 


با جذب برهانی اهدافی را دنبال می کردم
من وقتی وارد باشگاه پیکان شدم این تیم در 6 سال گذشته یک سال در میان بعد از صعود به لیگ برتر مجددا سقوط کرده بود، با توجه به این شرایط من باید به گونه‌ای عمل می‌کردم که در ابتدا این نگرانی را از بین ببرم و بعد فلسفه خود را عملی کنم. حضور 9 بازیکن جوان در لیست تیم ما در نقل و انتقالات نیم‌فصل در راستای آینده‌نگری من است همانطور که در شروع فصل با جذب آرش برهانی اهداف دیگری داشتم.

 


از نظر برهانی من مقصرعدم موفقیت او هستم
اگر آرش برهانی نتوانست در تیم ما موفق شود حتما من مقصر هستم و نمی‌خواهم با توضیحات بیشتر آتش جدیدی روشن کنم. برهانی را از 18  سالگی و زمانی که وارد مجموعه پاس شد می‌شناسم اما به دلایلی نتوانست در پیکان موفق باشد که از نظر او من در این قضیه مقصر هستم و به این نظر احترام می‌گذارم، نباید فراموش کرد که من مسئولیت تیمی را دارم که تمام جنبه‌های آن را می‌بینم.

 


سیاست گذاری ما در فصل نقل و انتقالات آینده نگری بود
در طول نقل و انتقالات نیم‌فصل 4-5 بازیکن از لیست ما خارج شدند به جای این نفرات ما یک بازیکن فرانسوی جذب کردیم و روز گذشته هم در نامه‌ای از باشگاه درخواست حضور 9 بازیکن جوان و امید پیکان را در لیست تیم‌مان کردم. در بازی گذشته از یکی از این جوانان استفاده کردم که نشان دهنده سیاست‌گذاری من برای آینده پیکان است.

 


یک بازیکن افغان به تیم ما اضافه می شود
قرار است ظرف روزهای آینده یک بازیکن افغان را به مجموعه خود اضافه کنیم که این حضور از جنبه‌های مختلف و بهره‌مندی از آن، سیاست باشگاه است.

 


بعد از هفته بیست و پنجم می توانیم در مورد سهمیه صحبت کنیم
قبلا در مورد اینکه به دنبال کسب سهمیه هستیم صحبت کرده ام؛ هدف ما امسال کاملا مشخص است و وقتی به عملکرد ما در نقل و انتقالات نیم‌فصل نگاه می‌کنید یعنی در راستای هدف‌گذاری خود پیش می‌رویم اما این مسئله بدان معناست که به آینده امیدوار نیستیم. همانطور که در گذشته صحبت کردم بعد از هفته بیست‌وپنجم و با توجه به امتیازهایی که تا آن مقطع کسب خواهیم کرد می‌توانیم در خصوص نگاه به رتبه‌های بالای جدول صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها