کد خبر : 1389198 | 02 بهمن 1395 ساعت 13:39 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: تیم ملی فوتسال از حمایت صددرصد من و هیئت رئیسه برخوردار است

قرارداد ناظم‌الشریعه امضا شد

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال امروز برگزار و قرارداد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امضا و تحویل شد.

قرارداد ناظم‌الشریعه امضا شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال از حمایت صددرصد بنده و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برخوردار است و امیدوارم شما با درک شرایط موجود و جایگاه و ضوابط ما در فوتسال دانش این رشته را توسعه دهید.

 

تاج تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با فوتسالی‌ها برگزار خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به منظور کسب میزبانی جام جهانی 2020 انجام می‌دهیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: باید تلاش کنید جایگاه فعلی‌تان را در جهان حفظ و ارتقا دهید و نباید این تصور در میان مردم به وجود بیاید که کسب عنوان سوم در جام جهانی یک اتفاق بوده و مردم باید نتایج شیرین موفقیت ها را در رشته فوتسال احساس کنند.

 

در ادامه نشست رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال راجع به مشکلات تیم ملی، سازمان لیگ فوتسال و مسائل پیش روی این رشته به مذاکره پرداختند و ناظم‌الشریعه نیز متعهد شد تا با آرامش کامل و حفظ جایگاه تیم ملی فوتسال در جهان فعالیت خود را انجام دهد.

 

 

دیدگاه‌ها