کد خبر : 1389201 | 02 بهمن 1395 ساعت 13:56 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ در آغاز تمرین امروز تیمش جلسه ای با بازیکنان برگزار کرد و حول دیدار با گسترش فولاد با آنها به گفتگو پرداخت.

گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس بعد از یک روز استراحت در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان، امروز در  شهید کاظمی اولین تمرین تاکتیکی خود برای دیدار هفته هجدهم برابر گسترش فولاد را پشت سر گذاشتند. در این تمرین برانکو ایوانکوویچ ابتدا به گفتگو با بازیکنان تیمش پرداخت و جلسه ای 45 دقیقه ای با آنها برگزار کرد.


با توجه به فشردگی بازی‌ها و فاصله کم بین دیدار فولاد و گسترش، برانکو ایوانکوویچ امروز تمرین پرفشار و تاکتیکی برای بازیکنانش در نظر گرفت. بازیکنان به این منظور، پیش از ساعت یازده در مجموعه شهید کاظمی حضور پیدا کردند. آنها ابتدا به اتاق کنفرانس رفتند تا جلسه فنی 45 دقیقه‌ای را پشت سر بگذارند. در این جلسه درباره ضعف و قوت‌های بازی با فولاد و همچنین بایدها و نبایدهای فنی بازی بعدی مطالب مختلفی بر اساس آنالیزهای صورت گرفته روی عملکرد سرخپوشان و حریف پش رو ارائه شد.


بازیکنان سپس برای تمرین راهی سالن بدنسازی شدند. طبعا این بخش از تمرین توسط مارکو و بر اساس برنامه تمرین اصلی تنظیم و اجرا شد و در همین هنگام برانکو ایوانکوویچ به زمین چمن رفت تا با چیدن موانع و نشانه‌ها، زمین را برای اجرای تمرینات مورد نظر خود توسط بازیکنان آماده کند.


تمرین در زمین چمن با فوتبال هدفمند در دو گروه آغاز شد که چوک و باقری هم در این دو گروه حضور پیدا کردند. این در حالی بود که دروازه‌بان‌ها برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام می‌دادند.


برنامه بعدی سرخپوشان هم دویدن‌های سرعتی و جهش‌ها بود که توسط مارکو نظارت شد.

دیدگاه‌ها