کد خبر : 1389203 | 02 بهمن 1395 ساعت 14:05 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

برق کار سالن هر چند روز یک بار برای تعمیرات به سالن می آید!

عطار: مربیگری سخت‌تر از بازی در تیم‌ملی است!

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: پیش از این فکر می کردم بازی در تیم ملی سخت است، اما حالا متوجه شدم مربیگری سخت تر است.

عطار: مربیگری سخت‌تر از بازی در تیم‌ملی است!

به گزارش "ورزش سه"،  مجتبی عطار، سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین درخصوص شکست تیمش برابر پیکان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، چراکه برابر پیکان قرار گرفته بودیم. پیکان به نظر من یکی از بهترین و اگر دقیق تر بگویم بهترین تیم حال حاضر در لیگ است. آنها بسیار هماهنگ بازی می کنند و بازیکنان ذخیره و اصلی آنها تفاوتی با هم ندارند. انتظار نداشتیم که بخواهیم ببریم، چراکه پیکانی ها واقعا خوب هستند.

 

وی ادامه داد: یک سری اشتباهات داشتیم که نتوانستیم در ست دوم به پیروزی برسیم و معتقدم اگر در ست دوم به پیروزی می رسیدیم در ست سوم شرایط کاملاً فرق می کرد. به پیکانی ها تبریک می گویم، چراکه خیلی خوب بازی کردند و توانستند به پیروزی برسند. ما باید از نظر روحی و روانی با شاگردانم کار کنم و تلاش کنیم تا در هفته های آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

 

عطار در خصوص اینکه تجربه سرمربیگری چگونه است، عنوان کرد: سرمربیگری واقعاً سخت است و اصلاً فکر نمی کردم اینگونه باشد.  پیش از این فکر می کردم که بازی در تیم ملی خیلی سخت است، اما حالا متوجه شدم که مربیگری سخت تر است.

 

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین درخصوص قطع برق سالن ورامین در بازی های مختلف تصریح کرد: باور کنید من دلیل این اتفاق را نمی دانم. فقط می دانم برق کار ورامینی ها هر دو یا سه روز یک بار به سالن می آید و تعمیراتی انجام می دهد، چراکه سیستم برق سالن از نظر فنی مشکل دارد!

دیدگاه‌ها