کد خبر : 1389204 | 02 بهمن 1395 ساعت 14:18 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: به کاستا صد در صد اطمینان دارم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی به تمجید از دیگو کاستا پرداخت و گفت که به او اعتماد کامل دارد.

کونته: به کاستا صد در صد اطمینان دارم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اسپانیایی در جریان پیروزی 3-0 چلسی مقابل لسترسیتی از روی نیمکت بازی را دنبال کرد و گفته می‌شد که به علت تمایلش برای رفتن به چین نیمکت نشین شده، هر چند که باشگاه علت این نیمکت نشینی را مصدومیت او عنوان کرده بود. با این حال کونته تاکید کرد که اعتماد کامل به مهاجم برزیلی الاصل خود دارد.

 

1174753

 

او گفت:" تمرکز و تفکر دیگو در سطحی است که من می‌خواهم. او از لحاظ روحی آماده بازی کردن است. من می‌توانم دستانم را در آتش کنم. چه معنایی خواهد داشت؟ در ایتالیا، اگر دستتان را در آتش کنید یعنی صد در صد مطمئن هستید. یعنی صد در صد به شرایط اطمینان دارید. اگر دیگو متمرکز نباشد و فیکس شود، مشکل من است زیرا متوجه آن نشدم. من انتخابم را کردم  و این می‌توانست انتخاب بدی باشد.

 

این مشکل بازیکنان نیست بلکه مشکل من است زیرا این هفته، متوجه نشدم که او آماده و متمرکز نیست و به شرایط دیگری فکر می‌کند. هر بار که دیگو بازی می‌کند همیشه با تمام وجود ظاهر می‌شود، هم برای این پیراهن و هم برای این باشگاه. من مطمئنم اگر دیگو فیکس شود، با تمام وجود برای باشگاه بازی می‌کند، برای این پیراهن و هواداران و هر کاری می‌کند که پیروز شود."

دیدگاه‌ها