کد خبر : 1389218 | 02 بهمن 1395 ساعت 15:07 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

استخدام بازیکن افغانستانی اهداف متفاوتی دارد؛

مطهری: با توجه به شرایط تراکتور تمرین کردیم

حمید مطهری مربی تیم پیکان می گوید که تمرینات تیم پیکان در این هفته با توجه به شرایط تیم تراکتورسازی برنامه ریزی شده است.

مطهری: با توجه به شرایط تراکتور تمرین کردیم

حمید مطهری در مورد دیدار این تیم برابر تراکتورسازی به "ورزش سه" گفت: قطعا بازی سختی پیش رو داریم، چون تراکتورسازی تیم پرمهره ای است و از کادر فنی خوبی برخوردار است. منتها ما براساس نیازهایی که داشتیم تمرینات خود را در طول هفته انجام دادیم و سعی می کنم بهترین بازی خود را ارائه دهیم. نقاط قوت و ضعف تیم تراکتورسازی را بررسی کرده ایم و با برنامه به این دیدار می رویم.


وی در مورد رکورد شکست ناپذیری پیکان در بازی های خانگی، عنوان کرد: همیشه سعی کردیم بهترین بازی های خود را ارائه دهیم و تا حالا این اتفاق رخ داده که در خانه باختی نداشته ایم و بچه ها در بازی فردا هم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشند.


مطهری در مورد اضافه شدن یک بازیکن افغانستانی به تیم پیکان و اینکه ممکن است یکی از اهداف باشگاه جذب هوادار باشد، اظهار داشت: اضافه شدن این بازیکن همانطور که شما گفتید می تواند اهداف متفاوتی داشته باشد؛ ضمن اینکه بازیکن مورد نظر در تیم ملی افغانستان نیز کاپیتان است و بازیکن شایسته ای است؛ هم چنین می تواند هواداران را هم به ورزشگاه بیاورد.


وی در پایان در مورد دلیل باخت در مقابل تیم صبا در هفته هفدهم گفت: مقابل صبا روز خوبی نداشتیم ولی واقعا حق ما باخت نبود. موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و امیدوارم در این هفته مقابل تراکتورسازی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها