کد خبر : 1389235 | 02 بهمن 1395 ساعت 15:14 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست؛

حدادی‌فر: هر زمانی مربی بگوید بازی می‌کنم

قاسم حدادی فر بازیکن ارزشمند تیم ذوب آهن می گوید که مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت و در صورت صلاحدید مربی در این هفته به میدان خواهد رفت.

حدادی‌فر: هر زمانی مربی بگوید بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر هافبک تیم ذوب آهن که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت در تمرینات این تیم شرکت می کند در مورد آخرین وضعیت خود گفته است: «چهار پنج روز دیگر باقی مانده تا شش ماه از عمل جراحی من سپری شود. بیشتر از یک ماه است که با ذوب‌آهن تمرین می‌کنم و مشکلی برای بازی ندارم. در حال حاضر آماده هستم و در مورد بازی کردنم باید کادر فنی تصمیم بگیرد. هر وقت سرمربی صلاح بداند برای ذوب‌آهن بازی خواهم کرد».


حدادی‌فر با اشاره به نتایج خوب ذوب‌آهن و حضور این تیم در بین مدعیان قهرمانی گفت: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم و این جایگاه ذوب‌آهن به‌دلیل تلاش بازیکنان و کادر فنی و همچنین مدیریت خوبی است که در باشگاه ذوب‌آهن حاکم است. ما جزو مدعیان قهرمانی هستیم و مطمئناً حریفی جدی برای دیگر مدعیان محسوب می‌شویم. البته لیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست و همه تیم‌ها کار سختی درپیش دارند».


هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شانس قهرمانی تیم پرسپولیس و اینکه از این تیم به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی یاد می شود، عنوان داشته است:« طبیعتاً در حال حاضر شانس پرسپولیس نسبت به بقیه مدعیان بیشتر است، ولی چیزی قابل پیش‌بینی نیست. پرسپولیس و ذوب‌آهن مدتی دیگر در آسیا به میدان خواهند رفت و این موضوع کار آنها را سخت‌تر خواهد کرد».

دیدگاه‌ها