کد خبر : 1389243 | 02 بهمن 1395 ساعت 16:51 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 2-3 سوانسی

شکست غافلگیرکننده لیورپول مقابل سوانسی

دیدار تیم های لیورپول و سوانسی لحظاتی پیش با نتیجه 2-3 به سود سوانسی خاتمه یافت تا رویای نزدیک شدن لیورپول به چلسی صدرنشین رنگ ببازد.

شکست غافلگیرکننده لیورپول مقابل سوانسی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که پس از تساوی برابر یونایتد و با برد تاتنهام مقابل وست بروم، به رده سوم سقوط کرده بود، با انگیزه کسب سه امتیاز خانگی به مصاف سوانسی آمد. سوانسی قعرنشین که همگان باخت این تیم برابر لیورپول را قطعی می دانستند.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد؛ اما در یک ربع ابتدایی قادر به خلق موقعیت جدی نبود. دفاع متمرکز و چند لایه سوانسی اجازه نمی داد لیورپولی ها موقعیت خاصی ایجاد کنند و اکثر برنامه های این تیم در بیرون محوطه جریمه ناکام می ماند.

 

 

1174773

 

 

لیورپول اولین موقعیت جدی خود را روی سانتر فیرمینو و قیچی برگردان لالانا خلق کرد اما ضربه این بازیکن دقت لازم را نداشت به بالای دروازه رفت. چند دقیقه بعد سوانسی پاسخ این حمله را داد و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت؛ ولی ضربه مهاجم این تیم به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه بازی، لیورپول روی حرکات کوتینیو و فیرمینو یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر نیز خلق کرد ولی از این فرصت ها نیز ره به جایی نبرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

1174774

 

نیمه دوم طوفانی آغاز شد. ابتدا سوانسی دقیقه 48 روی یک ضربه کرنر و در پی اشتباه مدافعان لیورپول توسط یورنته به گل دست یافت. بغل پای مهاجم اسپانیایی از چند قدمی دروازه، لیورپولی ها را شوکه کرد.

4 دقیقه بعد و در عین ناباوری، یورنته خود و سوانسی را دو گله کرد. ارسال از راست و ضربه سر دقیق یورنته به تور دروازه لیورپول چسبید تا سوانسی 2-0 پیش بیفتد.

 

دو دقیقه بعد لیورپول یکی از گل ها را پاسخ داد. ارسال از چپ میلنر را فیرمینو با پروازی بلند و ضربه سری تماشایی به گل تبدیل کرد تا حساب کار 2-1 شود.

 

 

1174789

 

 

حملات لیورپول که شدت یافته بود دقیقه 69 منجر به گل تساوی شد. کنترل عالی واینالدوم و سانتر این بازیکن را فیرمینو با سینه استپ کرد و سپس با یک شوت پای چپ دقیق توپ را به کنج دروازه سوانسی فرستاد تا همه چیز برابر شود.

 

5 دقیقه بعد در اوج حملات لیورپول این سوانسی بود که به گل رسید. سیگوردسون دفع اشتباه کلاوان را با ضربه ای زمینی از درون محوطه جریمه به گل سوم سوانسی بدل کرد.

 

حملات لیورپول در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و در نهایت این بازی با برتری 3-2 سوانسی خاتمه یافت. لیورپول با این نتیجه همچنان در رده سوم باقی ماند.

دیدگاه‌ها