کد خبر : 1389244 | 02 بهمن 1395 ساعت 16:06 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

فردا 12 نفره بازی می کنیم

نوروزی: می‌خواهم رکورد آقای کلانی را بشکنم

رضا نوروزی مهاجم باتجربه نفت آبادان امیدوار است باز هم در دیدار مقابل استقلال نامش در فهرست گلزنان بازی ثبت شود.

نوروزی: می‌خواهم رکورد آقای کلانی را بشکنم

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  این مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و استیل آذین که با پیراهن 4 تیم به استقلال گل زده در مصاحبه با ورزش سه تاکید می کند که هدفش در دیدار فردا مقابل آبی پوشان گلزنی است. کاری که او بعد از انجام در دیدار رفت چندان در آن موفق نبوده اما عجیب است که این بازی به خصوص برایش آمد دارد.

حرف های نوروزی را بخوانید:

 

به زمین برگشته ایم
ما مقابل تراکتور توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و حق مان برد بود اما کسب یک امتیاز از تیمی مثل تراکتور آن هم در تبریز نتیجه خوبی است. با فیروز کریمی سبک بازی ما کاملا متحول شده، ما با مربیگری ایشان روی زمین فوتبال بازی می کنیم و فکر می کنم شکل تمرینات ما هم فرق کرده است.


جلوی مدعیان خوب بازی می کنیم
بازی با استقلال همیشه سخت است و آبی پوشان تیم خوبی دارند. آنها در این اواخر نتوانسته اند نتیجه بگیرند و به قصد کسب نتیجه مقابل ما حاضر می شوند اما همانطور که شاهد بوده اید ما در بازی با تیم های مدعی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و امتیاز کسب کردیم. البته در بازی رفت هم همین استقلال را با نتیجه 2 ـ 1 در دقایق پایانی شکست دادیم.


ما 12 نفره هستیم
شرایط صنعت در حال حاضر بهتر از سایر رقبای پایین جدولی است ولی باید اکثر بازی های خانگی مان را ببریم تا شرایطمان روز به روز بهتر شود. بازی مقابل استقلال بازی سختی خواهد بود اما مطمئنا کار آنها به نسبت ما سخت تر است چراکه ما یک یار به نسبت آنها بیشتر داریم آن هم حضور هواداران پرشور آبادانی. البته ما در آزادی با پیروزی مقابل آبی پوشان ثابت کردیم که در چنین بازی هایی خیلی بهتر از آنها حاضر می شویم.


درباره تغییر مربیان حرف نمی زنم
ما در اول فصل خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی در 5 بازی پایانی نیم فصل اول نتوانستیم از نظر امتیازگیری موفق عمل کنیم. با این حال از زمانی که آقافیروز آمده است 4 امتیاز گرفته ایم و به آینده امیدوار شده ایم. البته من در جایگاهی نیستم که بگویم تغییر آقای دست نشان کار درستی بود یا نه.


می خواهم رکورد آقای کلانی را بشکنم
می خواهم فردا گل یازدهم را به استقلال بزنم و رکورددار گلزنی به این تیم شوم. در حال حاضر من و آقای کلانی با 10 گل زده رکورددار هستیم اما می خواهم فردا با گلزن به استقلال این رکورد را به نام خودم ثبت کنم.

دیدگاه‌ها