کد خبر : 1389259 | 02 بهمن 1395 ساعت 16:46 | 35.2K بازدید | 1 دیدگاه

آنها ستاره ماندند

سرمایه‌ی پرسپولیس: ملی‌پوشان وفادار

در حالی که جدال لفظی مابین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش منجر به جدایی ملی پوشان سرخپوش از اردوی تیم ملی شد، تصور می‌شد آنها با روحیه نامناسب در ترکیب این تیم به میدان بروند.

سرمایه‌ی پرسپولیس: ملی‌پوشان وفادار

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی در اقدامی عجیب بعد از انتقاد برانکو از سیاست هایی اردویی تیم ملی، رای به بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس نمود. اتفاقی که به نظر می رسید باعث شود هفت بازیکن این تیم از نظر روحی دچار مشکلاتی شوند و نتوانند توانایی خود را در پیراهن پرسپولیس همچون گذشته به نمایش بگذارند. با این حال این بازیکنان در دو بازی اخیر این تیم برابر سایپا و فولاد خوزستان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند.


* علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک و ملی پوش پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم و در بازگشت از مصدومیت توانست ضمن بسته نگه داشتن دروازه اش، عملکرد مناسبی از خود خصوصا برابر فولاد به نمایش بگذارد تا نشان دهد همچنان برای حفظ پیراهن شماره یک تیم ملی و سرخپوشان تلاش خواهد کرد و بدون توجه به حواشی به توانایی‌های خود می‌اندیشد.


* سیدجلال حسینی، به عنوان کاپیتان پرسپولیس نیز توانسته عملکردی فوق العاده از خود به جا بگذارد و در کنار دیگر عناصر دفاعی سرخپوشان ضمن بسته نگه داشتن دروازه این تیم، پیروزی‌های شیرینی را کسب کنند. سیدجلال که آخرین تورنمنت حساس و مهم دوران حرفه‌ای خود را در پیش دارد، بدون توجه به اتفاقات اخیر به دنبال فراهم آوردن فضای آرام بین بازیکنان تیمش به عنوان رهبر این تیم بود.


* محمد انصاری نیز به عنوان بی حاشیه ترین بازیکن پرسپولیس با حفظ روند گذشته، توانسته عملکرد خوبی در این دو دیدار اخیر بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی از خود به جا بگذارد. شماره 15 سرخپوشان در کنار سیدجلال حسینی توانست با بالا بردن روحیه خود با توجه به حواشی فراوانی که در خصوص جدایی اش از این تیم شکل گرفته بود، بار دیگر به مهره‌ای قابل توجه و اعتماد برای برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود.


* رامین رضاییان؛ در بدو حضور در اولین تمرین پرسپولیس و در دیدار تدارکاتی مقابل پاراگ دچار مصدومیت شد تا نتواند در ترکیب و تمرینات این تیم حضوری فعال داشته باشد. رضاییان البته با پیگیری تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی در تلاش بود خیلی زود شرایط حضور در تمرینات اصلی را به دست آورد و اگر خوش شانس باشد می تواند برابر گسترش فولاد این تیم را همراهی کند و البته عملکردی ضعیف نسبت به دیگر ملی پوشان با توجه به مصدومیت از خود بعد از خروج از اردوی تیم ملی به جا گذاشته است.


* کمال کامیابی نیا نیز همانند گذشته در نقش جنگجوی ویژه برانکو ایوانکوویچ در میانه میدان ایفای نقش کرد و در نهایت توانسته یکی از بازیکنان موثر این تیم در میان خط هافبک تکنیکی از خود به جا بگذارد و نه تنها از نظر روحی افت نکرده بلکه از ادعای ویژه‌ی خود مبنی بر قهرمانی زودهنگام این تیم پیش از پایان فصل خبر داده است.


* وحید امیری نیز همانند محمد انصاری یکی از بازیکنان بی حاشیه پرسپولیس محسوب می شود که در بازگشت از اردوی تیم ملی نه تنها از نظر روحی عملکرد نزولی نداشته، بلکه یکی از خوب‌های این تیم بوده و برابر فولاد خوزستان نیز توانسته یکی از گلزنان این تیم لقب بگیرد و با جنگندگی، دوندگی و پاس‌های مناسب خود یکی از مهره‌های مورد تایید برانکو لقب گرفت که ستایش کارشناسان را نیز در پی داشت.


* سروش رفیعی به عنوان خرید ملی پوش جدید پرسپولیس علیرغم اینکه در زمان ماجرای خروج بازیکنان این تیم از اردوی تیم ملی در جمع آنها قرار نداشت اما شایعات زیادی مبنی بر دستور کی روش به این بازیکن برای همراهی پرسپولیسی‌ها نیز وجود داشت. با این حال او در بدو حضور کاروان تیم ملی در تهران باب مذاکره با پرسپولیس را گشود و توانست یکی از مهره‌های شاخص برانکو در جمع نفرات اصلی لقب گیرد. هماهنگی تعجب برانگیز این بازیکن در کنار قدرت پاسور و همچنین تکنیکی اش باعث شد تا او نیز یکی از ملی‌پوشان موفق سرخپوشان لقب گیرد.

* مهدی طارمی نیز در دو بازی اخیر پرسپولیس بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی توانسته یک گل زده در کارنامه خود برابر سایپا ثبت کند و سه امتیاز شیرین به نام سرخپوشان کند. او در دیدار برابر فولاد نیز با عملکرد خیره کننده خود توانست یکی از مهره‌های قابل توجه این تیم لقب گیرد و اگر کمی خوش شانس بود یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران را می توانست به نام خود کند.


پرسپولیس با این سرمایه قابل توجه مدعی اول لیگ است و اگر تا آخر سال به همین روند ادامه دهد کار برای تیم ملی نیز آسان خواهد شد و تنش بین دو سرمربی مشهور فوتبال ایران به حداقل خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها