کد خبر : 1389260 | 02 بهمن 1395 ساعت 16:49 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

فنر استقلال به نفع منصوریان باز می شود

سرمربی استقلال در دیدار برابر نفت آبادان این شانس را دارد تا روزهای خوب خود در استقلال را دوباره آغاز کند.

فنر استقلال به نفع منصوریان باز می شود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در دیداری سرنوشت ساز برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت. سرمربی جوان آبی ها که البته نسبت به نیم فصل اول در دو بازی ابتدایی لیگ در نیم فصل دوم 2 امتیاز بیشتر جمع کرده، پس از شکست برابر استقلال خوزستان، دوباره آماج انتقاد قرار گرفت.


سرمربی جوان آبی ها که برای نیم فصل دوم برنامه ویژه ای داشت تا نتایج نه چندان مطلوب نیم فصل اول را جبران کند، پس از دو هفته اولین باخت را تجربه کرد تا روزهای سخت او دوباره آغاز شود. منصوریان پس از شکست خانگی برابر هم نام خوزستانی باز هم از سوی پیشکسوتان استقلال به دلیل تصمیمات اشتباهی که اتخاذ کرده بود و البته ناتوانی در کسب پیروزی برابر یک تیم میانه جدولی،  به عنوان مقصر اصلی شکست معرفی شد.


هر چند کادر مدیریتی استقلال در هفته های گذشته حمایت خود را از منصوریان و تغییر نسلی که او در دستور کار خود قرارداده، اعلام کردند اما شکست در آبادان اتفاقی است که می تواند شرایط را برای سرمربی آبی ها بحرانی کند. سرمربی استقلال که تاجگذاری او در استقلال پس از بازگشت آبی ها از آبادان شروع شد، امیدوار است تا باز هم این شهر برای او خوش یمن باشد و در آبادان اوج گیری خود را آغاز کند. دیدار برابر نفت آبادان برای منصوریان فرصتی برای رای اعتماد دوباره هواداران به سرمربی استقلال است و آبی ها می توانند با کسب این پیروزی در آستانه بازی های سرنوشت ساز این تیم برابر السد و پرسپولیس مجددا از حمایت هواداران خود بهره مند شوند.


البته استقلال برای کسب پیروزی برابر نفتی های آبادان کار سختی دارند. منصوریان در این بازی پادوانی، انصاری، مگویان و البته یعقوب کریمی را در اختیار ندارد و هیچکدام از بازیکنان جدید این تیم یعنی روزبه چشمی، تیموریان و چپاروف نیز نمی توانند منصوریان را همراهی کنند تا سرمربی استقلال در این بازی باز هم به بازیکنان جوان خود اعتماد کند. بازیکنان جوانی که پس از هفته پانزدهم در ترکیب استقلال سهم بیشتری پیدا کردند و البته با حضور این بازیکنان بود که استقلال نمایش های قابل قبولی ارائه کرد تا حضور این تعداد غایب در ترکیب استقلال توفیقی اجباری برای منصوریان باشد.


منصوریان در چند مقطع در لیگ شانزدهم و زمانی که انتقادات از او به اوج رسیده بود، با کسب نتایج قابل قبول توانسته دوباره اعتماد مدیران و هواداران را جلب کند و به نظر می رسد در دیدار با نفت آبادان نیز با توجه به انگیزه های منصوریان و بازیکنان جوان این تیم، او دوباره با کسب نتیجه قابل قبول اعتماد هواداران به خود را بازگرداند.

دیدگاه‌ها