کد خبر : 1389261 | 02 بهمن 1395 ساعت 16:56 | 28.1K بازدید | 2 دیدگاه

چپاروف ابتدا باید با فوتبال ایران آشنا شود

منصوریان:دیگر نمی‌خواهیم برابر نفت تنبیه‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید که در دیدار رفت با وجود یک گل برتری این تیم تنبیه شده و آنها نمی خواهند دوباره تنبیه شوند.

منصوریان:دیگر نمی‌خواهیم برابر نفت تنبیه‌شویم

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


مردم آبادان با فوتبال زندگی می کنند
اگر بخواهم درباره شهرهای فوتبالی ایران صحبت کنم، اول از آبادان و دوم از انزلی یاد می‌کنم. مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و شعار "آبادان برزیلته" همیشه همراه آن‌هاست. حساسیت بازی فردا بسیار زیاد است. من بعد از سال ۸۶ یک بار دیگر به این شهر برمی‌گردم. آن زمان بازیکن و کاپیتان استقلال بودم و الان در سمت سرمربی به آبادان برمی‌گردم.

تیم های کریمی باهوش بازی می کنند
در صنعت نفت مربی جدیدی روی نیمکت نشسته و تفکرات جدیدی با خود آورده است. تیم‌های فیروز کریمی اعتقاد به فوتبال بازی کردن دارند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و تیم‌هایش باهوش بازی می‌کنند.

نباید دوباره تنبیه شویم
ممکن است فردا صنعت نفت در خانه بازی کند اما معلوم نیست نتیجه چه می‌شود. همان طور که دیدید ما در بازی رفت میزبان بودیم و یک بر صفر نیز از حریف جلو افتادیم اما زمانی که فکر می‌کردیم بازی تمام شده، در عرض سه دقیقه نتیجه بازی عوض شد. همانند بایرن مونیخ که در فینال لیگ قهرمانان در عرض دو دقیقه قهرمانی را تقدیم منچستر کرد. دیگر نباید بگذاریم که تنبیه شویم زیرا در دیدار رفت به اندازه کافی توسط آبادانی‌ها تنبیه شدیم.

فوتبال در غم آتش نشان ها شریک است
تسلیت ویژه‌ای به آتش‌نشانان و مردم حاضر در پلاسکو می گویم. بارها گفته‌ام به جای کلمه آتش‌نشان باید به آن‌ها جانفشان گفت زیرا این کلمه برازنده آن‌هاست. من شنیدم حتی یک آتش‌نشان زمانی که اطلاع داشت که ساختمان در حال ریزش است برای نجات یک نفر به داخل ساختمان رفت. آن‌ها فوتبال ایران را در غم خود شریک بدانند.

 

چپاروف ابتدا باید با فوتبال ایران آشنا شود
برای بازی فردا هرایر مگویان را در اختیار نداریم و چپاروف و تیموریان هم در این دیدار حضور نخواهند داشت. هدف ما این است که ابتدا چپاروف را با فوتبال ایران آشنا کرده و سپس به او بازی بدهیم. اگر آندرانیک تیموریان هم 48 ساعت زودتر کارش انجام می‌شد، شاید به این بازی می‌رسید، اما کار با او را در تهران آغاز خواهیم کرد. ما در این مدت زمین خوبی نداشتیم. یعقوب کریمی به خاطر همین مسئله از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

هنوز برای رسیدن به بالای جدول امید داریم
زیاد تغییرات نداشتیم. اول فصل به اندازه کافی دست به تغییرات زده و چند بازیکن جوان به ترکیب تیم اضافه شدند. الان هم نمی‌توان با توجه به اینکه زمانی نداریم، تغییرات بدهیم، چرا که فرصت دیگری برای تنبیه شدن نداریم. به نظرم شرایط جدول هم به گونه‌ای است که هنوز برای رسیدن به بالای جدول امید داریم.

برزای خود را به ترکیب تحمیل کرد
یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما کاوه رضایی بوده و او خیلی برای تیم زحمت می‌کشد. کاوه بازیکنی است که تیم را از پایین به بالا هدایت می‌کند. در کنار او علی قربانی و بهنام برزای هم زحمت می‌کشند. برزای آنقدر صبر کرد تا خودش را به کادر فنی تحمیل کند. این بازیکن سعی نکرد جنگ میانه میدان را به علی قربانی و محسن کریمی واگذار کند.


کاوه عملکرد خوبی داشته است
هر زمان که سجاد شهباززاده را به خدمت گرفتیم، در مورد او صحبت خواهیم کرد. اگر به خرداد ماه بازگردیم، باز هم یکی از خریدهای ما کاوه رضایی و علی قربانی خواهند بود. کاوه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و قربانی هم به عنوان بازیکنی که سال اول است پیراهن استقلال را برتن کرده، هر زمان که به زمین رفته، عملکرد خوبی داشته است. برزای هم وقتی به خوزستان می‌آید، یک انرژی دیگری می‌گیرد.

دیدگاه‌ها