کد خبر : 1389263 | 02 بهمن 1395 ساعت 16:59 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو تساوی و دو شکست

کاظمی به دنبال اولین پیروزی با ماشین سازی

فرهاد کاظمی در چهار دیداری که روی نیمکت تیم جدید خود نشسته هنوز نتوانسته رنگ پیروزی را ببیند، او در دیدار برابر صبا می تواند اولین برد خود را با ماشین سازان به دست بیاورد.

کاظمی به دنبال اولین پیروزی با ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی که در لیگ پانزدهم موفق شد تیم سیاه جامگان را از شرایط ناامید کننده اش دور کند و این تیم را لیگ برتری نگه دارد، فصل شانزدهم لیگ برتر را نیز با این تیم مشهدی آغاز کرد اما در نهایت نتوانست تا تعطیلات فصل نیز با این تیم بماند و پس از بازی هفته نهم از جمع سیاه جامگان جدا شد تا ادامه لیگ را روی نیمکت تیم دیگری بنشیند.


کاظمی پس از جدایی از جمع مشهدی ها خیلی زود به تبریز رفت و با تیم ماشین سازی به توافق رسید تا هدایت این تیم را در لیگ برعهده بگیرد، او در دیدار مقابل سیاه جامگان برای اولین بار روی نیمکت این تیم نشست و پس از آن نیز در بازی برابر تیم های سایپا، فولاد خوزستان و گسترش فولاد به هدایت تیمش پرداخت.


این مربی از زمان حضور در تیم ماشین سازی هنوز نتوانسته به پیروزی برسد، کاظمی و تیمش در چهار دیدار برگزار شده به دو تساوی در برابر سایپا و فولاد خوزستان و دو شکست در برابر سیاه جامگان و گسترش فولاد دست یافته و بنابراین دیدار این تیم برابر تیم صبا می تواند بهترین فرصت برای رسیدن به اولین سه امتیاز کاظمی با ماشین سازان باشد.

دیدگاه‌ها