کد خبر : 1389271 | 02 بهمن 1395 ساعت 17:19 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمودی:تراکتور روز سختی مقابل‌ما خواهد داشت

علی حمودی مدافع سابق تراکتورسازی و استقلال فردا با پیکان دیدار حساسی مقابل تراکتورسازی برگزار خواهد کرد.

حمودی:تراکتور روز سختی مقابل‌ما خواهد داشت

به گزارش "ورزش‌سه"،  این بازی برای حمودی یادآور دورانی است که برای گذراندن خدمت به تبریز رفت و البته در آنجا چندان مورد استفاده قرار نگرفت. این مدافع باسابقه قبل از بازی پیکان ـ تراکتورسازی به سوالات ورزش سه پاسخ می دهد.


* فردا بازی سختی با تراکتورسازی داریم؛ این بازی هم برای ما و هم برای آنها سخت است چراکه ما در هفته گذشته مقابل حریفانمان متوقف شده ایم و ما برای بالا ماندن در جدول و آنها برای صدرنشینی مقابل یکدیگر حاضر می شویم.


* یک سالی که در تبریز بودم روزهای خوبی داشتم، طرفداران پرشور تبریزی با احترام با من برخورد می کردند در کل آنها آدم های خوبی بودند، فردا با حضور مقابل تبریزی ها خاطرات بار دیگر برایم تکرار خواهد شد و با احترامی که برای آقای قلعه نویی سرمربی این تیم که شاگردش در تراکتورسازی بودم، قائل هستم ولی باید بگویم که روز آسانی در شهرقدس مقابل ما نخواهند داشت.


* قطعا هر بازی برای رویارویی با تیم سابقش انگیزه خاصی دارد اما من با احترام مقابل هم تیمی های سابق مقابل تبریزی ها بازی خواهم کرد و دوست دارم در خدمت تیم پیکان باشم. در هر کجا و با هر پیراهنی که به میدان رفته ام تیمی که در آن حضور داشتم برایم مهم بوده است و در این بازی هم بازیکن پیکان هستم و به قصد نتیجه گیری برای تیمم به زمین می روم. بیش از آنکه انگیزه گلزنی داشته باشم سعی می کنم بهترین عملکردم را در مقابل تیم سابقم داشته باشم.


* در دیدار مقابل صبا می توانستیم پیروز میدان باشیم و آنها موقعیت آنچنانی نداشتند. ما روی بدشانسی و بی دقتی به حریف فرصت دادیم و به راحتی 2 امتیاز این بازی که حداقل ترین نتیجه بود را از دست دادیم.

دیدگاه‌ها