کد خبر : 1389284 | 02 بهمن 1395 ساعت 18:02 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

صبا - ماشین؛ نبرد سرنوشت‌ساز

دو تیم صبای قم و ماشین سازی با توجه به حضور در دو رتبه انتهایی جدول یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین دیدارهای هفته هجدهم را در تبریز انجام خواهند داد.

صبا - ماشین؛ نبرد سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز و بین دو تیم ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز برگزار خواهد شد.


تیم صبای قم در پایان هفته هفدهم با کسب 2 پیروزی، 6 تساوی و 9 شکست رتبه پانزدهم جدول را با کسب 12 امتیاز به خود اختصاص داده است. پس از این تیم در جدول رده بندی تیم ماشین سازی قرار دارد که از 17 دیدار گذشته خود تنها یک پیروزی کسب کرده است و با 11 شکست و 5 تساوی کار سختی برای بقاء با کسب تنها 8 امتیازپیش رو دارد.

این دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می گیرند که شاید بتوان این دیدار را مهم ترین بازی هفته در تعیین سرنوشت تیم‌ها به شمار آورد.

فرهاد کاظمی پس از پیوستن به تیم ماشین سازی هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و در هفته گذشته با قبول شکست مقابل تیم همشهری شرایط سختی را پشت سر می گذارد. کاظمی که خودش متخصص حفظ تیم ها در لیگ برتر است، می‌داند که دیدار برابر صبای قم و نتیجه آن می تواند نقش مهمی در حفظ امید این تیم به بقا داشته باشد و در سوی دیگر صمد مرفاوی که همین چند هفته پیش زمزمه های جایگزینی او به گوش رسید و حتی از بختیاری زاده به عنوان جایگزینش نام برده شد، نمی خواهد پس از پیروزی برابر پیکان و خارج شدن از زیر فشار بار دیگر زمزمه های برکناری او شنیده شود.

 

دیدگاه‌ها