کد خبر : 1389311 | 02 بهمن 1395 ساعت 18:58 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار دوباره، این بار با صلح و صفا

کاظمی – فروزان، یک سال پس از کدورت

در دیدار تیم های ماشین سازی و صبا فرهاد کاظمی و محسن فروزان پس از کدورت شدید و زمانی حدود یک سال، بار دیگر با هم روبرو می شوند. کدورتی که در نهایت با صلح بین این دو به پایان رسید.

کاظمی – فروزان، یک سال پس از کدورت

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی فروزان از جمع استقلالی ها این بازیکن به تیم سیاه جامگان پیوست تا لیگ پانزدهم را با این تیم بگذراند اما چند هفته پس از نشستن فرهاد کاظمی روی نیمکت تیم مشهدی، این دروازه بان و سرمربی با یکدیگر به مشکل خوردند و نهایت فروزان از این تیم خارج شد.


پس از خروج این دروازه بان از جمع سیاه جامگان، وی به دلیل دلخوری به وجود آمده در رابطه با عملکرد فرهاد کاظمی و درگیری خود با وی اظهارنظرهایی کرد، حرف هایی که در نهایت برای او دردسرساز و با شکایت فرهاد کاظمی رابطه بین این دو فوتبالی تیره و تار شد. این شکایت باعث شد تا فروزان در دادگاه حاضر شده و در برابر شاکی خود قرار بگیرد،  هر چند پس از حضور او و کاظمی در دادگاه، اوضاع کمی بهتر شد و رودررو شدن این دو باعث شد تا سوءتفاهمات برطرف و صلح برقرار شود.


از حدود یک سال پیش به این طرف نیز کاظمی و فروزان در هیچ رقابتی با یکدیگر رودررو نشدند و حالا پس از حضور این دروازه بان و مربی در تیم های صبا و ماشین سازی، روز یکشنبه در دیدار قمی ها و ماشین سازان، دو هم تیمی سابق بازهم به هم می رسند و البته این بار بدون هیچ کدورتی در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

 

دیدگاه‌ها